A látványtervek és tervezői screenshot-ok a Ubisoft zárt ajtajai mögül szivárogtak ki egy bennfentesnek hála, akinek volt szerencséje részt venni a rövid életű projectben. A parlagon hagyott játék az oly sikeres zombis-öldöklős-túlélős műfajt gyarapította volna, látványos helyszínekkel és érdekes elemekkel tarkítva, az elképzelések azonban sosem öltöttek komolyabb fizikai formát - a játékot bedobozolták és a legmagasabb polc tetejére hajították, csupán néhány kép élte túl a temetést.
"A cél az volt, hogy létrehozzuk azt, amit én csak úgy hívok: 'az elhagyatottság palettáka'; egy olyan nyugtalanító vidéki és városi tájat, amelynek hangvétele Romero 'Az Élőhalottak Éjszakája' című filmjére emlékeztetett volna, ugyanakkor kortársa lett volna Zach Snyder 'Holtak Hajnala' című alkotásának, szembeállítva a vidéki környezeteket a városi hanyatlással, mely városok jobbára New Orleans-on és Detroit delray-i Art Deco környékén alapszanak" - írja Schlaeppi.
Tetszik, vagy sem, a játék fejlesztését sajnálatos módon 2008-ban berekesztették és eltették befőttnek - amit valószínűleg soha többet nem nyitnak fel. A Gunhero egyébiránt Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra terveztetett, bár ki tudja, mi lett volna belőle.