A Ubisoft befuccsolt zombis játéka

2011. május 30.
2.0031
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Újabb "ez lett volna, ha..." típusú soha meg nem valósított játékot hoztak nyilvánosságra.

A látványtervek és tervezői screenshot-ok a Ubisoft zárt ajtajai mögül szivárogtak ki egy bennfentesnek hála, akinek volt szerencséje részt venni a rövid életű projectben. A parlagon hagyott játék az oly sikeres zombis-öldöklős-túlélős műfajt gyarapította volna, látványos helyszínekkel és érdekes elemekkel tarkítva, az elképzelések azonban sosem öltöttek komolyabb fizikai formát - a játékot bedobozolták és a legmagasabb polc tetejére hajították, csupán néhány kép élte túl a temetést.

A Ubisoft befuccsolt zombis játéka - 2. kép

Zach Schlaeppi a 2008-as és 2010-es évek között dolgozott a Ubisoft-nál, méghozzá művészeti igazgató titulusában, s mint ilyen minőségében, az ő feladata egyebek mellett az új projectek tervezésének felügyelete volt. Schlaeppinek ily módon a Gunhero-ban, egy hagyományos zombi-shooter tervezésében is szerep jutott, minek hála most retinánkra vehetjük a project néhány foszlányát.

"A cél az volt, hogy létrehozzuk azt, amit én csak úgy hívok: 'az elhagyatottság palettáka'; egy olyan nyugtalanító vidéki és városi tájat, amelynek hangvétele Romero 'Az Élőhalottak Éjszakája' című filmjére emlékeztetett volna, ugyanakkor kortársa lett volna Zach Snyder 'Holtak Hajnala' című alkotásának, szembeállítva a vidéki környezeteket a városi hanyatlással, mely városok jobbára New Orleans-on és Detroit delray-i Art Deco környékén alapszanak" - írja Schlaeppi.

A Ubisoft befuccsolt zombis játéka - 3. kép

A művészi igazgató rendkívüli jelentőséget tulajdonított a különböző érzelmi hatásoknak, amelyek természetesen szerves részüket képezik az efféle zombis játékoknak. A harmadik képen például egy olyan pincét láthatunk, melyet részben a "Bárányok Hallgatnak" thrilller ihletett - illetőleg a Schlaeppi szüleinek new england-i alagsora. Eközben persze olyan elmaradhatatlan emocionális klisék is felbukkantak volna, mint a vidéki farmerviskó.

A Ubisoft befuccsolt zombis játéka - 4. kép


Tetszik, vagy sem, a játék fejlesztését sajnálatos módon 2008-ban berekesztették és eltették befőttnek - amit valószínűleg soha többet nem nyitnak fel. A Gunhero egyébiránt Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra terveztetett, bár ki tudja, mi lett volna belőle.
1 hozzászólás

Vendég

13 éve, 11 hónapja és 11 napja

A képek alapján nem lett volna rossz, legalábbis látványvilágban...

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljarDAVE profiljaBotyi profilja