A túlélők paradicsoma a DayZ alfa - amennyiben eltekintünk a bugoktól

2013. december 20.
2.3071
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
IAppearMissing profilja, adatai
IAppearMissing
Mint arról nemrég beszámoltunk, a Steam Early Access keretében immáron megvásárolható a sokak által várt zombis túlélőjáték korai verziója, az első visszajelzések alapján pedig megérte rá várni.

Új játékot kezdve egyből a gigantikus, 230 négyzetkilóméter kiterjedésű Chernarus partjainál találjuk magunkat, tele zombikkal és más játékosokkal. Más játékoktól eltérően itt nem lesznek előre meghatározott célkitűzéseink, feladatlistánk, minden csak és kizárólag rajtunk áll. Elsődleges célunk (nyilvánvalóan) az, hogy életben maradjunk, így a vízért, élelemért és egyéb felszerelésekért való kutatás és felfedezés jelentős szerepet kap a játékban.

A játék önálló verziójában immáron szinte minden egyes épület rendelkezik lemodellezett belső helyiségekkel, a felszerelés pedig valóban el van rejtve, nem csak bénán áll halomban a földön. A játékban egyetlen életünk van, így ha valamilyen okból elhalálozunk, új karaktert indítva kezdünk teljesen az elejéről.

Rengeteg veszély leselkedik ránk, így például el is vérezhetünk, fertőzést kaphatunk, rohadt ételt fogyasztva pedig megbetegszünk, ami azt jelenti, hogy akár a legjobb fegyverrel és páncélzattal felszerelt játékosok is könnyen áldozatául eshetnek a DayZ kegyetlen világának.

A zombik, mint köztudott veszélyesek, ám az emberi szereplők még inkább, és épp ez a kiszámíthatatlan szociális dinamika adja a játék lényegét. Ha szerencsénk van, akkor csak szimplán kirabolnak bennünket a nálunk jóval erősebb, szervezett csapatok, amennyiben rosszindulatú, kegyetlen játékosokba botlunk, úgy elbúcsúzhatunk az eddig nehezen elért felszerelésünktől.
5 hozzászólás

fantis6

10 éve, 8 hónapja és 9 napja

nem lett rossz játék, el lehet vele lenni mosolygó smiley

válasz erre

LolZ

11 éve, 2 hónapja és 16 napja

totyak írta:
Azt hittem ez is csak egy buta zombi klón lesz, de így leírva nagyon ígéretes. Nem csak azon múlik a játék, hogy elég ügyes-e valaki, hanem a többi játékoson is. De végül is itt nincs is semmilyen küldetés, csak mész, gyűjtögetsz, túlélsz és annyi? Mert az rövidtávon monotonná válik szerintem.
Szerintem meg pont azért nem lesz monoton.Valamikor biztosan be szerzem.mosolygó smiley

válasz erre

Lac

11 éve, 2 hónapja és 17 napja

Bár a megvétellel még várok addig, amíg egy kicsit jobban ki lesz pofozva (a fórumokat folyamatosan böngészem, de még nagyon alfa állapotban van a cucc), valóban ígéretesnek tűnik. A küldetések hiánya miatt valóban monotonnak tűnhet első ránézésre, de a játékidő nagy része a túlélésre megy el. Elég nehéz összeguberálni az életben maradáshoz szükséges dolgokat, és akkor ott vannak még ugye a zombik, illetve más játékosok. Mivel halál esetén nincs respawn, hanem új karaktert lehet csak indítani, ezért alaposan meg kell gondolni minden lépést.
Az azonban valóban kérdéses, hogy ez mennyi ideig lesz képes lekötni a játékosokat. Valami célt én kitűznék a készítők helyében, pl. egy rangrendszer pofás dolog lenne, így lenne miért túlélni.

válasz erre

wegh

11 éve, 2 hónapja és 17 napja

totyak írta:
Azt hittem ez is csak egy buta zombi klón lesz, de így leírva nagyon ígéretes. Nem csak azon múlik a játék, hogy elég ügyes-e valaki, hanem a többi játékoson is. De végül is itt nincs is semmilyen küldetés, csak mész, gyűjtögetsz, túlélsz és annyi? Mert az rövidtávon monotonná válik szerintem.
Én is attól tartok, hogy túl monoton lehet, de a videók alapján így is ígéretes.

válasz erre

totyak

11 éve, 2 hónapja és 17 napja

Azt hittem ez is csak egy buta zombi klón lesz, de így leírva nagyon ígéretes. Nem csak azon múlik a játék, hogy elég ügyes-e valaki, hanem a többi játékoson is. De végül is itt nincs is semmilyen küldetés, csak mész, gyűjtögetsz, túlélsz és annyi? Mert az rövidtávon monotonná válik szerintem.

válasz erre
DayZ
14.000 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja