PCPS4XBOX ONEPS3X360WiiU

A The Witcher 2: Assassins of Kings 2.0-ás frissítésének konkrét részletei

Maniac2011. szeptember 29.Multiplatform
1.784 olvasás / most 1 felhasználó olvassa1 hozzászólás
witcher, assassins, kings, 2.0-ás, frissítésének, konkrét, részletei
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
A The Witcher 2: Assassins of Kings hazai forgalmazója a tegnap esti órákban eljuttatott hozzánk egy hosszúra nyúlt közleményt, amelynek keretein belül a játék 2.0-ás frissítésének konkrét részleteiről rántották le a leplet.
A The Witcher 2: Assassins of Kings 2.0-ás frissítésének konkrét részletei

Ha tehát arra vagy kíváncsi, hogy miért is lesz olyan nagy szám az a bizonyos update, akkor alant megtalálhatod a választ, a PlayON közleményéből ugyanis minden részletről lehull a lepel.

Aréna

Az "Aréna" egy új játékmód, amely különáll a fő történetszáltól és a The Witcher 2 elbeszélésétől. Ebben a módban Riviai Geralt számos különböző ellenféllel küzdhet meg halálig az Északi Királyság valamelyik meg nem nevezett városának gladiátorarénájában. Az aranyak és értékes tárgyak mellett a játékosok pontokat is kapnak a győzelemért. Ezeket a pontszámokat aztán kihirdethetik online, hogy eredményeiket összehasonlíthassák a világ többi véres sportot kedvelő játékosaival. Geralt az arénában ellenfelekkel és barátokkal is találkozhat. A barátokat felbérelheti pénz ellenében, hogy segítsenek neki a legnagyobb kihívások legyőzésében.

Ha szeretnéd a pontszámodat közzé tenni a fórumon, regisztrálnod kell, és kell, hogy legyen felhasználói fiókod a fórumon. Ezt megteheted egyenesen a játék indítójából, vagy a www.thewitcher.com oldalon. Aztán az indító segítségével bejelentkezhetsz a fiókodba.

FONTOS: Azok a játékosok, akik a karakterjellemzők és statisztikák megváltoztatására modokat használnak, nem fogják tudni közzétenni az eredményüket a fórumon! Ez szükséges lépés a tisztességes verseny érdekében.

Oktatás

A játék oktatása mostantól egy rövid kaland során mutatja be a játékmechanikát és a játék működését. Riviai Geralt, a főszereplő bőrébe bújva a játékosok egy sebesült lovagra bukkannak, akit Vasvári Boltonnak hívnak. Eközben megtanulják az irányítást és a harc illetve az alkímia alapjait. Ez lépésről lépésre lesz bemutatva, miközben az oktatás kisebb küldetéseket bíz a játékosra. Ennek teljesítése után egy kis teszt során bemutatott képességek alapján az oktatás nehézségi szintet javasol a játékosnak a The Witcher 2 fő történetéhez.

Sötét nehézségi mód

A "Sötét" nehézségi mód a legnagyobb kihívást jelentő szint játékmenet szempontjából. Ha ezt a beállítást választod, minden egyes ellenfél jelentős kihívás lesz. A mód a nehézség emelése mellett új felszereléseket és tárgyakat is hoz a játékba, amelyek sötét legendájáról információt a Naplóban találsz. Ha minden elemet összegyűjtöttél és magadra öltöttél, az Istenkáromló, a Hitszegő vagy a Testvérgyilkos páncélzata igen komoly előnyöket biztosít a harcban. A páncélzathoz tartozó kardok elszívják az ellenfél Életerejét, és ezt a witchernek adják. Ám mivel mindegyik felszerelés átkozott, amíg nem teljes a páncélzat, a tárgyak a witcher életerejét szívják.

A 2.0-s verzió javításai és kiegészítései

Harci javítások és fejlesztések:

1. Számos fejlesztés történt a célzási rendszerben.
2. A hárítás mostantól korlátlan (még akkor is, ha az Erélyed teljesen kimerült), de a hárítás már nem a teljes sebzést védi ki (maximum 50% csökkenés, ha a megfelelő képzettséget megtanultad).
3. A játékvezérlők válaszadási ideje fejlesztve lett. Ez például a Jeleket, a hárítást, az ellenfél támadása utáni azonnali visszatámadást is érinti.
4. Geralt támadásait már nem szakítják meg a támadó ellenfelek. A támadások most már folyamatosak, és az ellenfelek nem szakíthatják meg Geralt támadását egy csapással.
5. Javítva lett az a hiba, hogy az ellenfelek folyamatosan ütötték a már kiütött Geraltot. Geraltot most már nem lehet egymás után többször kiütni. Emellett gyorsabban fel is kel, miközben kivédi a támadásokat.
6. Geralt most már nem támad olyan ellenfelekre, akik más, közelebbi ellenfelek mögött állnak.
7. A célzási rendszer megújult. Prioritást kapott a korábban kijelölt célpont.
8. A célpontválasztás megújult. Prioritást kapott az az ellenfél, akin kritikus hatás van, így egyszerűbb befejező mozdulatokat használni.
9. Kivettük a játékból a plusz két lépést, amelyet Geralt tett a W, S, A vagy D gombok megnyomása közbeni támadáskor.
10. A támadást most már akkor is folytathatod, ha Geralt éppen mozog, és a megfelelő gomb (pl. W, S, A, D) le van nyomva.
11. A támadások most már akkor is folytatódnak, ha a támadás gomb le van nyomva a befejező mozdulat után, vagy egy támadási animáció közben.
12. Geralt most már képes 180 fokot fordulni egy támadás befejezése után.
13. A billentyűk válaszadási idejében több javítás történt. Most már nem kell kétszer vagy többször lenyomni egy gombot egy akció létrejöttéhez.
14. A támadások távolsága problémája megoldódott. Geralt most már akkor hajt végre támadást (gyors stílusban suhintani a karddal), ha az ellenfél megfelelő távolságra van tőle.

Egyéb javítások és kiegészítések:

15. Több bomba eldobása már nem állítja le a többi bevitelt.
16. A beállításoknál új lehetőség jelent meg: a felbontástól függetlenül lehet állítani a képarányt.
17. A játék frissítésének helyigénye csökkent.
18. A The Witcher 1 játék mentéseinek betöltése nem okoz már fagyást.
19. A Loc Muinne-ba vezető barlangban több szörny jelenik meg.
20. A 2. felvonásban, a ködben megjelenő szörnyek már máshogy élednek újra.
21. Az Adrenalinhasználat vizuális megjelenítése már nem tűnik el idő előtt.
22. Az íjászok mostantól gyorsabban előhúzzák a kardjukat, ha Geralt a közelükbe ér.
23. A varázslók mostantól nem varázsolnak automatikusan pajzsot magukra, ha Geralt megdobja őket tőrrel.
24. A játék mostantól szünetel, ha Geralt bevisz egy befejező mozdulatot.
25. A második felvonásban a troll javításra került. Korábban bizonyos esetekben nem lehetett megtámadni.
26. A tőrdobás fizikáján javítottunk.
27. A tőrök célzása jobban látható.
28. Geralt Axii Jel közbeni halálának animációja ki lett javítva.
29. A Letho elleni harc egyik kihasználható hibáját megjavítottuk. Korábban ezt az ellenfelet meg lehetett ölni csak bombák gyors egymásutánban való dobásával.
30. Az Őrült nehézségi fokozatban kijavítottunk egy kihasználható hibát. Korábban a mentett állásokat be lehetett tölteni ilyen nehézségi fokozaton, ami ellentmondott a fejlesztői szándéknak.
31. A kayran elleni harc közbeni kameramozgatást kijavítottuk.
32. A gamepad-ek kamerairányításán javítottunk.
33. Számos javítás történt a mutagének statisztikáit illetően.
34. A Felszerelés panel "Kacat" szűrőjét kijavítottuk, hogy a megfelelő tárgyakat mutassa.
35. A Felszerelésben kijavítottuk azt az ablakot, amelyikben az akciók tiltását láthatod.
36. Számos javítás történt az első felvonás minitérképén.
37. A játékban rengeteg hangkiegyenlítés történt.
38. A minijátékokban a karakterek hibás teleportálását kijavítottuk.
39. Számos javítás történt a nekkerek animációjában.
40. Egy kisebb hibát kijavítottunk a Füstölő illata c. küldetésben.
41. Számos kisebb hibát kijavítottunk a játékban a karakterek szájmozgásával kapcsolatban.
42. A játék oktatásában rengeteg fejlesztést vezettünk be.
Kedvencek közé
1 hozzászóláskövesd rss-ben!

Jó sok mindent kellett javítania a foltnak. Remélhetőleg a 3. rész nem bugosan jön.

#1 • 1 éve, 2 hónapja és 16 napja

Kapcsolódó játék

Legfrissebb blogokÍrj blogot most!

 Hogyan hűtsük a Haswell-E megoldásokat?CM_Blogger • Ismét nagy szeretettel írtuk meg nektek legfrissebb blogbejegyzésünket, melyben ezúttal megint...

Digitális zenebolt Google módrarDAVE • Napjainkban az internet elterjedésének hála egyre háttérbe szorulnak a zenék, videojátékok,...

 Az engine választás miértje és nehézségei - 2. részM2M_Blogger • Előző blogbejegyzésünket ott hagytuk abba, hogy...

Rajtaütés - DayZ novella5t3v3nk3 • A szél halkan susogott a fák között. A tűz hangosan pattant párat, ínycsiklandozó illatok...

 MSI 970 GAMING Kell ennél több?Erkxt-HuN • Nemrégiben az MSI piacra dobta a kifutó AM3+ platformra is a GAMING szériáját, így gyorsan le...

Klikk ide az utolsó 20 hozzászóláshoz!

Közösségi oldalak

Szavazás

Szoktál MMO-zni?

  •  Rendszeresen, többel is
  •  Egy-két félével maximum (kommentben írom)
  •  Csak és kizárólag a... (kommentben írom)
  •  Nagyon ritkán
  •  Soha nem MMO-zom

Összes szavazat1551
Összes hozzászólás37

Chat kikapcs
Boston profiljamiertkellettaregbevezetes profiljaoutsider profiljaStewenwolf profiljamarco profiljapetike737 profiljamilu profiljarDAVE profiljaWeper profiljamnorbi profiljamano1b profilja5t3v3nk3 profilja