A Rise of the Tomb Raider háromszor akkora lesz mint az előd

2015. augusztus 01.
2.2791
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
A Rise of the Tomb Raider megjelenése még egy kicsit odébb van, így még kapunk olyan információt amitől csak még jobban várjuk a játékot.

A GamingBolt készített egy interjút Brian Horton-al, a játék direktorával, melyből kiderült néhány információ.

Mint az várható volt, a játékban található bejárható terület nagyobb lesz a 2013-as Tomb Raider-ben lévőnél, egészen pontosan háromszor akkora lesz. Ennek megfelelően a sírok is jóval nagyobbak lesznek.

A méretnöveléssel együtt a Crystal Dynamics bevezetett egy új feladvány rendszert is, melyet "Nested Puzzle Approach"-nak neveznek. Ennek lényege, hogy a játék során lesznek olyan feladványok melyek megfejtése fog megoldani egy nagy feladványt.

A bejárható területek mérete miatt természetesen előjön bennünk, hogy akkor biztos sok töltőképernyő lesz a területek között, de Horton megnyugtatott mindenkit és elmondta, hogy az elődhöz hasonlóan a játékban nem lesznek töltőképernyők (legalábbis amíg nem hal meg a játékos).

Lara új mozgásokat is kap, így immáron úszni és fára mászni is tud majd és ezeket nem csak a terület felfedezése közben alkalmazhatja, így az ellenfeleket is semlegesíthetjük ezek segítségével.

A Rise of the Tomb Raider november 10-én érkezik Xbox ONE-ra (és elvileg Xbox 360-ra). 2016 tavaszán PC-re, majd az ünnepek alatt PlayStation 4-re.
Rise of the Tomb Raider megjelenése még egy kicsit odébb van, így még kapunk olyan információt amitől csak még jobban várjuk a játékot.'>
8 hozzászólás

movi

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Csak remélem tartalmas is lesz! Nem arról fog szólni, hogy 5-10 percen át megyünk az isten háta mögül a halál izéjére! Mint pár játékban.

válasz erre

Imperator

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Jó dolog, remélem a nagyobb területet megfelelően töltik ki, és a nagyobb sírok is több fejtörőt tartalmaznak.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

[Tiltott felhasználó!]

totyak

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Emlékeim szerint az Előző TR is viszonylag lineáris volt, tehát nagyjából egy úton haladhattunk előre. Persze nem korlátozott le a játék egy ösvényre, mehettél mellette 10 méterrel is, de akkor is arra kellett haladni, amerre a következő feladat volt. Ilyen formán engem annyira nem nyűgöz le a 3x akkora terület, mert szeirintem kihasználatlan marad.

válasz erre

WarriorAutobot

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Nagyon jól hangzik. Bár lehet olyan lesz mint a GTA V egy loading screen szimulátor lesz. röhögő smiley

válasz erre

petrovicsz

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Már nagyon várom. 2016 év eleje még nagyon messze van... wtf smiley

válasz erre

Gólem

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Én inkább arra vagyok kíváncsi, mennyivel lesz nagyobb Lara melle. röhögő smiley

válasz erre

Santonio

9 éve, 4 hónapja és 25 napja

Jól hangzik a dolog, már az előző sem volt éppen kicsi... mosolygó smiley

válasz erre
Rise of the Tomb Raider
13.999 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profiljaXTomiX0029 profilja