A
Project Cars fejlesztője, a Slightly Mad Studios célja, hogy az ambiciózus autóverseny játékuk 1080p/60fps-en fusson PlayStation 4 és Xbox One verziókon, hangoztatta a játék kreatív igazgatója.
Andy Tudor egy új interjúban felfedte a megcélzott felbontást és frame arányt, ugyanakkor a fejlesztők most nehéz időket töltenek azzal, hogy az Xbox One verziót 1080p-re tornázzák. Tudor mesélte az Eurogamer-nek:
Xbox One-on jelenleg még nincs meg az 1080p. De ez nem reprezentálja a végső minőséget. Még mindig az a célunk, hogy elérjük. A játék vége felé folyton optimalizálsz és ez egy hullámvasút a fejlesztés alatt. Néha ránézel a játékra és azt gondolod: ó Istenem, ez nem működik, az nem működik. De másnap eléred a 60fps-t, és ledöbbensz.
A
Project Cars november 18-án érkezik PS4, Xbox One, és PC gépekre.
Szintén dolgoznak egy Wii U verzión, aminek a megjelenését 2015-re tervezik. Ez a verzió úgy néz ki nem fog 1080p/60fps-el működni, de Tudor azt mondja a Slightly Mad boldog, hogy elkészíthetik a játék Nintendo változatát.
Project Cars fejlesztője, a Slightly Mad Studios célja, hogy az ambiciózus autóverseny játékuk 1080p/60fps-en fusson PlayStation 4 és Xbox One verziókon, hangoztatta a játék kreatív igazgatója.'>