A PC-s játékosok fele csak leárazva vesz játékot

2014. szeptember 11.
1.7791
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Az NPD Group legfrissebb amerikai felméréséből kiderült, hogy a kalózkodás után hamarosan újabb problémával kell megbirkóznia a PC-s szegmensnek, hiszen bár a játékeladások a digitális változatoknak köszönhetően növekedtek, azonban a folyamatosan érkező óriási akciókkal átesett a ló túlsó oldalára az iparág.

Ennek köszönhetően kiderült például, hogy a PC-s játékosok közel 50 százaléka ma már csak akkor költ eredeti játékra, amikor valamilyen leárazás van, ezáltal a megjelenéskor kevesen vásárolnak bármit is, mert előbb vagy utóbb olcsóbban is hozzá tudnak jutni a termékhez.

A kutatásból az is kiderült ugyanakkor, hogy az utóbbi időben rohamosan növekedett a digitális játékeladások mértéke, ami viszont jó előjel lehet a piac számára a jövő tekintetében. A felmérés egyébiránt több mint 6 ezer amerikai játékossal készült, tehát meglehetősen reprezentatívnak tekinthető.
6 hozzászólás

totyak

10 éve, 5 hónapja és 7 napja

Jajj basszus, mintha konzolokon nem lennének ugyanúgy akciók. Ott is sokszor leárazzák a digitálisan letölthető cuccokat. Illetve ott még a használt játék adás-vétele is megy, de az senkinek nem fáj. Jó, hogy a pc-seket mindenért lehet baszogatni.

válasz erre

ENCELADUS

10 éve, 5 hónapja és 7 napja

Én is csak akkor veszek

válasz erre

rDAVE

10 éve, 5 hónapja és 7 napja

A legjobb reklám az akció. röhögő smiley

válasz erre

kpal

10 éve, 5 hónapja és 7 napja

Jaja mikor 15.000ft az meggondolando , igy csak a leárazás marad .

válasz erre

Matyigeek

10 éve, 5 hónapja és 7 napja

Ez szerintem logikus.
De inkább utóbb vegyék meg mint elöbb letöltsék.

válasz erre

Ravor

10 éve, 5 hónapja és 7 napja

Igazuk van abban, hogy miért venné meg a játékot teljes áron, amikor egy-egy akcióba ugyanahhoz hozzájuthat fele annyiért, vagy még olcsóbbanröhögő smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
Maniac profiljamarco profilja