Azonban hál' isten a csapat erre a szituációra is a tőle megszokott leereszkedő eleganciával felel: kizárólag akkor, ha kérdezik és kizárólag a konkurencia megemlítésétől eltekintve. Ezúttal is Robert Bowling állt a mikrofon túloldalán, amikor a stúdió eszméiről faggatták a társaságot.
Az Infinity Ward kommunikációs és közösségi igazgatója óvatlanul ismét az interjúra éhes riporterek kereszttüzébe került - bár ez aligha érte meglepetésként őt ott a Sydney-ben tartott Call of Duty: Modern Warfare 3 multiplayer eseményen; Bowling szokásos módon készséggel állott az olyan kérdések elébe, mint például "a stúdió önmagát is úgy látja-e, mint a konkurens vállalat, akik egyre csak törnek felfelé?". A válasz egy nem éppen kurta "nem" volt.
"Minket hidegen hagynak az eladási statisztikák" - ecsetelte Bowling -", minket nem érdekel a verseny, sem a másik legyőzése. Száz százalékban arra összpontosítunk, hogy egy olyan játékot alkossunk, amivel imádni fogunk játszani, amire büszkék lehetünk és amivel a rajongóink is játszani fognak. Számunkra teljesen mindegy, hogy 3 ember játsza-e vagy 30 millió. Ha az a 3 ember remekül szórakozik, akkor pazar munkát végeztünk és boldogok leszünk."
Meg kell hagyni, Bowling monológja olyan megható volt, hogy szinte hallottuk a mögötte lengedező amerikai zászlót susogni a szélben és mintha még az Egyesült Államok himnusza is felcsendült volna valahol. Arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy a Call of Duty franchise szempontjából igen is fontosak az eladási ráták, hisz ez könnyen kerékbe törheti a cím előtt álló jövőt. Az EA már elásta a nagy múltú sorozatot: kedves Bowling, Ön ezt ne tegye!