A Grasshopper Manufacture azonban utóbbi kategóriába tartozik, a Kadokawa Games oldalán ugyanis a két csapat lázasan gyűjtögeti a rajongók visszajelzéseit, legalábbis azokat, amelyek valóban hasznos érveket sorakoztatnak fel, illetőleg indoklással is szolgálnak a véleménynyilvánítás mellett.
A visszajelzések gyűjtését egyébiránt a Gamespot magazin által készített interjúban vallották be az illetékesek, egészen pontosan Yoshimi Yasuda, a Kadokawa Games vezére, aki elárulta továbbá, hogy nem csak a japán, hanem a nemzetközi színtéren megfogalmazott kritikákat is előszeretettel olvassák.
Na, de mégis, hogy miért van szüksége a csapatnak ezekre a visszajelzésekre? A válasz rendkívül egyszerű, mindössze azért, mert szeretnék, ha soron következő videojátékuk, avagy a Killer is Dead egy minden téren kiváló, a Lollipop Chainsaw hibáiból tanuló videojáték lehetne. Nemes cél, nem igaz?