Habár konkrét eladási adatokat nem közöltek az illetékesek a fentiekkel kapcsolatban, de a Lollipop Chainsaw Summer Appreciation Festival keretein belül bejelentették, hogy a japán kiadóként a projektet gondozó Kadokawa Games már 700,000 kópiát küldött az üzletek polcaira.
Az adatok nyilván csak a keleti szigetország határain belül érvényesek, de a korábbi videojátékokhoz mérten így is rendkívül jónak tekinthetők, Goichi Suda például egyenesen rekordnak nevezte a közel egymilliós adatot, amelyek hangsúlyozandók, hogy nem az eladásokat jelölik, hanem azt, hogy a megjelenés óta ennyi példány került a boltok polcaira - és ennek nyilván nagy része már el is fogyott.
Ezzel azeredménnyel a Lollipop Chainsaw lett a Grasshopper Manufacture legsikeresebb videojátéka, aminek köszönhetően nem lepődnénk meg, ha a jövőben kapna egy folytatást is.