A Havok technológiáit használja legtöbb érkező tripla-A cím

2015. július 04.
1.9481
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
Az ír Havok cég az ugyanezen néven készült legfőképpen fizikai motornak köszönhetően szerzett hírnevet magának, hiszen olyan játékok alkalmazták a technológiát, mint a Battlefield 3, Watch Dogs, The Last of Us, Alan Wake és még sorolhatnánk a hosszú listát, mely csak tovább bővül.

A cég most bejelentette, hogy az E3-on látott játékok közül melyek azok amelyek a Havok technológiát alkalmazzák (az nincs részletezve, hogy csak a fizikai motor vagy esetleg más modul is alkalmazva van-e):

Star Wars Battlefront - Electronic Arts
Dark Souls III - BANDAI NAMCO Entertainment
Fallout 4 - Bethesda Softworks
Halo 5 - Microsoft Studios
Horizon: Zero Dawn - Sony Computer Entertainment
Just Cause 3 - Square Enix
Need for Speed - Electronic Arts
No Man's Sky - Hello Games
The Last Guardian - Sony Computer Entertainment
Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Ubisoft
Tom Clancy's The Division - Ubisoft
Uncharted 4: A Thief's End - Sony Computer Entertainment
DOOM - Bethesda Softworks

A Havok marketing igazgatója Brian Waddle a következőt írta:

Nagyon boldogok vagyunk, hogy láttuk a fejlesztő partnereinket és az ipart úgy általánosságban az E3 alatt. Az ő kemény munkájukat és innovációjukat a játékosok izgalma jutalmazza szerte a világon. Büszkék vagyunk arra, hogy azon fejlesztők akik a legnagyobb AAA címeken dolgoznak a Havok technológiái felé fordulnak, hogy megismerjék az új konzolokban rejlő lehetőségeket. Láthatjuk a játékok jövőjének megvalósulását és a jövő látványos lesz.
8 hozzászólás

totyak

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Van is itt jó pár cím, amire ráteszem, vagy rátenném a kezem röhögő smiley

válasz erre

teglasdavid

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Szép felhozatal! Mindegyiknek nagy a neve!

válasz erre

Santonio

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

darkomen írta:
A CryEngine leginkább csak grafikai motor (ahogy az Unreal Engine és Unity3D is), annak ellnére, hogy van beépített fizikai motor funkciójuk, de az legtöbbször nem elegendő. (A beépített általában a Box2D továbbfejlesztett és kiterjesztett változata.)

A Havok csak a fizikára koncentrál. A grafikához semmi közük.
Óóóó na ezt még annyira sem tudtam! röhögő smiley Köszi az infót!

válasz erre

darkomen

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Santonio írta:
Nem semmi amit ez a motor fel tud mutatni azért. Azt gondoltam hogy a Cry Engine ami nagyon megy de ezek szerint nem annyira.
A CryEngine leginkább csak grafikai motor (ahogy az Unreal Engine és Unity3D is), annak ellnére, hogy van beépített fizikai motor funkciójuk, de az legtöbbször nem elegendő. (A beépített általában a Box2D továbbfejlesztett és kiterjesztett változata.)

A Havok csak a fizikára koncentrál. A grafikához semmi közük.

válasz erre

WarriorAutobot

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Szerintem egy nagyon j Engine és igen sok van benne. Nem csoda ha sokan használják.

válasz erre

Santonio

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Nem semmi amit ez a motor fel tud mutatni azért. Azt gondoltam hogy a Cry Engine ami nagyon megy de ezek szerint nem annyira.

válasz erre

zender

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Mondjuk ezt így nem is gondoltam volna! meglepett smiley

válasz erre

VaPe

9 éve, 5 hónapja és 25 napja

Na az elég durva felhozatal! meglepett smiley Majdnem minden nagy(nak ígérkező) cím! mosolygó smiley

válasz erre
 

kapcsolódó hírek, cikkek

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
Kisember001 profiljamarco profiljaManiac profilja