Az egyelőre még csak Project Flare névre keresztelt szolgáltatás a direktor szerint alaposan különbözni fog a Gaikai és az OnLive rendszerétől, hiszen az ő elképzelésük szerint nem csak egy újabb lehetőséget, egy terjesztési modellt álmodtak meg a játékiparnak, hanem egy igazi technológiai újdonságot is.
A Square Enix szerint a Project Flare keretein belül az a céljuk, hogy szerverek egy csoportját összekapcsolják egy nagy virtuális szuperszámítógéppé, aminek köszönhetően a felhasználók számára még a legbonyolultabb számítások is könnyedén kivitelezhetők lesznek a felhőben, ami természetesen megmutatkozik majd a videojátékok teljesítményén is.
A Square Enix az újságíróknak több bemutatót is tartott a Project Flare prezentálására, így az egyiken a Deus Ex: Human Revolution egy saját tech demója került a középpontba, amelyben egy óriási, több száz méter magas és több ezer kartondobozból álló tornyot döntöttek össze úgy, hogy a valós időben történő animáció csak minimális mértékben befolyásolta az fps-számot. Vajon a Square Enix hozhatja el a felhő technológiai forradalmát?