Mark Rein a tavalyi, roppant meggyőző Szamaritánus videóra mutatva jelentette ki, EZ az, amire az Unreal Engine 3 "manapság" képes, és meglátása szerint ez a fajta teljesítmény a következő generációs konzolok launch címei alatt is megállja majd a helyét.
"A Szamaritánus megközelítőleg az, amire képesek vagyunk manapság" - nyilatkozta a CVG-nek.
Van néhány srác, akik a nagy teljesítményű PC-ken csinálnak olyan dolgokat, amik túlmutatnak a játékokon, amik tovább tolják a határokat. Ez szerintünk nagyon izgalmas - és ezt már ma megtehetjük.
Az UE3 már képes minderre. Úgy vélem, ha launch címet akarnál egy jövőbeli konzolra, az UE3 lenne a legjobb választásod. És ugyanígy, ha cross-generációs címet akarsz, mint a PS Vitás, Xbox-os, PS3-as és talán iPades Mortal Kombat esetében is... erre jó az Unreal. Az Unreal szélesíti a skálát, a legkisebb okostelefontól egész a legizmosabb specifikációkkal ellátott PC-kig építkezhetsz, vagy tovább.
És bár a motor ivadékát zárt ajtók mögött már elsütötték a fejlesztők, úgy tűnik Rein egyelőre nem mer a jövőbe tekinteni: