A Deep Silver szerint "technológiai szakadék" tátong a platformok között

2011. október 24.
1.7441
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Daniel Oberlerchner meglátása szerint azok a fejlesztők, akik valamennyi felületen ugyanazt a teljesítményt szeretnék elérni a lehetetlenre vállalkoznak.

A Risen 2 márkamenedzsere ezt azzal magyarázza, hogy az egyes platformok más-más technológiai szintet képviselnek: az ugyanazon minőség elérésére irányuló minden kísérlet tehát eleve kudarcra ítéltetett, és "semmi értelmük".

"Néhány stúdió azt hangoztatja, mindegyik platformon ugyanazt a minőséget produkálják majd, ami azt jelenti, hogy fogod a leggyengébb platformot - az Xbox 360-at -, ami ugyanazokat a sz*r textúrákat eredményezi majd a PlayStation 3-on és a PC-n is" - ecsetelte Daniel Oberlerchner.

"Mi arra törekszünk, hogy minden a maximumra van tolva az összes platformon - a PlayStation 3 például eleget tesz az 'aliasing' eljárásnak, de az extra memória jobb lesz az Xbox 360-on, hiszen a PS3-on nincs közvetlen memória..."
3 hozzászólás

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 23 napja

Jó játekot kell készíteni, nem sírni.

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 25 napja

bizony nagy a difi. a pc erős hardver, de csak ott ahol erre pénz is van. ps3erős hardver de gyenge a marketing. box **** de sokan ismerik, ezért elsősrban arra kell fejleszteni nincs mese

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 25 napja

Sokszor mondtam, hogy a PS3 jobb. Itt van.mosolygó smiley

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja