Egy nagyobb világot építeni a Batman: Arkham Asylum folytatásában "óriási technikai kihívás volt", ahogy Ginn is állítja. Nincs okunk kételkedni és a már látott képek/videók alapján is elismerően bólogathatunk a káprázatos eredményekre. Szép munka, Rocksteady - ha találkoztok velük a kocsmában, hívjátok meg őket egy sörre.
"A belső terek a missziókhoz vannak kötve, de a játék 80%-a az utcákon zajlik. Ezt annyit tesz, hogy amint megkezded a játékot, máris nekiállhatsz felfedezni a terepet" - mondta a Rocksteady marketing-menedzsere, Dax Ginn, leszögezve ezáltal, hogy a történetet nem feltétlen szükséges a szabadság oltárán feláldozni. - "A cselekmény igen is nagyon fontos nekünk."
"A célunk az volt, hogy egy nagyobb játékvilágot hozzunk létre. Meg szeretnénk tölteni azt tartalmakkal, és a Batman univerzumnál nem is akad jobb világ az inspiráció merítéséhez."
"Kilencvenhét emberünk van a csapatban, ellenben az előző játékkal, ahol csak 65-en voltunk. Úgy döntöttünk, oly nagy játékot készítünk, hogy még több művészt, animátort stb. kellett bevonnunk. Óriási tehcnikai kihívás volt ez a csapat számára."