A Ubisoft beismerte a Hyper Scape hanyatlását, újrakeverik a játékot

2020. október 03.
1.8131
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Talán senkinek nem új infó, hogy a Ubisoft által tető alá hozott battle royale alaposan elhasalt, lévén a Hyper Scape nemhogy a Fortnite-tal, de az Apex Legends-szel és a PUBG-vel sem tudta felvenni a versenyt.
 

A francia stúdió egy blogposztban ismerte be, hogy a játék ténylegesen elmaradt az elvárásaiktól, ezért némileg felrázzák a mostani alapokat. Élből több gyakorlási lehetőséget kínálnak, valamint diverzebb játékmódokkal is szolgálnak majd a továbbiakban.

Sokakat elriaszt, hogy a kezdőkkel nem bánik kesztyűs kézzel a program, mivelhogy nehéz a célzás első blikkre, nehéz lekövetni az ellenfeleket és végig sebzés alatt tartani őket, főleg konzolos berkeken belül. Hamarosan például újraélesztési szisztémával és deathmatch-szerű játékmóddal is kiegészítik a palettát, valamint összességében igyekeznek egy teljes újraturmixolással megspékelni az alapokat, hogy feltámasszák a Hyper Scape-et.
6 hozzászólás

Mordorer

1 éve, 3 hónapja és 4 napja

De kíváncsi leszek a végeredményre! Addig akkor nem is állok neki.

válasz erre

petrovicsz

1 éve, 3 hónapja és 4 napja

Láttunk már ilyesmit (No mans sky) ami azóta rohadt jó játék lett. Igaz, az nem Ubisoft, szerintem nekik nem jön össze ez a bravúr.

válasz erre

Direktor

1 éve, 3 hónapja és 4 napja

Első lépésnek jó hogy felismerték a problémát.

válasz erre

Patrik94

1 éve, 3 hónapja és 4 napja

Ennél már csak a Valorant ****abb.

válasz erre

fighterlaci

1 éve, 3 hónapja és 4 napja

Az igen. Mondjuk már félsiker, ha valaki beismeri hogy elbaszta és elkezd dolgozni rajta.

válasz erre

rDAVE

1 éve, 3 hónapja és 4 napja

Konzolon a legnagyobb probléma az volt, hogy még csak nem is egyenletesen gyorsult a célzás, nagyon fura volt. Sokan használtak eltérő x és y tengely érzékenységet, hogy kevésbé legyen érezhető. Később adtak hozzá egy lineáris gyorsulást. A másik, hogy sem én, sem ismerőseim találják szórakoztatónak a battle royale-t, így igazából az ideglenes csapatos módot (egész lobby 3 csapatra oszlott) jobban élveztük. Örömmel látom, hogy még próbálkoznak, ráadásul a casual réteget is jobban megcélozzák.
Amúgy ha már verseny, a warzone-t nézik legtöbben twitchen...

válasz erre
Hyper Scape
nincs ár
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profiljaKisember001 profilja