A Sega kihátrált a Quantic Dream egykori fejlesztőinek új játéka mögül

2019. július 23.
5.0051
Maniac profilja, adatai
Maniac
A Sega még tavaly januárban jelentette be, hogy náluk találtak otthonra a Quantic Dream egykori fejlesztőiből összeállt Interior Night munkatársai, hogy egy új, sztori-központi IP fejlesztésébe kezdjenek.

Egyelőre nem tudni azonban, hogy pontosan miért, de Bobby Wertheim, a Sega európai részlegének vezetője az MCV magazin munkatársainak egy interjúban megerősítette, nem folytatják tovább a projekt támogatását, így a Caroline Marchal által vezetett stúdió hiába végez nagyszerű munkát, ők nem akarják tovább a nevüket adni hozzá.

Bár ez a kihátrálás kifejezetten rossz fényt vet az Interior Night projektjére, azonban a Sega egyik első embere elmondta, hogy nem a minőséggel volt a gond, hanem azzal, hogy nincsenek interaktív történetközpontú játékok a portfóliójukban, és túl nagy kockázat, sőt óriási kihívás lenne most nekik ilyesmivel foglalkozni.

Caroline Marchal, az Interior Night CEO-ja közleményben megköszönte a Sega eddigi támogatását, és kiemelte, hogy tovább folytatják a munkát, amint pedig új partnert találtak ehhez, arról azonnal jelenteni fognak.
3 hozzászólás

totyak

2 hónapja, 2 napja

Mert amikor elkezdték támogatni a játékot, akkor nem beszélték át, hogy mi a koncepciója... mese habbal, Sega bácsinak valami nem tetszik.

válasz erre

WarriorAutobot

2 hónapja, 4 napja

Az lenne a vicces ha utána meg nagyon jó játék lenne és megbánnák ezt a lépést.

válasz erre

Tommy

2 hónapja, 5 napja

WTF? Ezt tavaly még nem tudták vagy mi?

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

gery1113 profiljaMarduk profilja