A PlayStation egykori igazgatója szerint itt az ideje, hogy visszatérjenek a 15 óra hosszú játékok

2020. június 24.
1.9571
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Shawn Layden, a PlayStation egykori igazgatója kifejtette véleményét a játékok hosszával kapcsolatban, miszerint ideje lenne visszatérni a 15-30 órás hosszúsággal bíró szoftverekhez, és míg az előállítási költségek drasztikusan megnőttek, addig az árazás nem emelkedett.

Layden szerint 60 dollárba kerül egy játék egészen azóta, hogy ő a bizniszben van, azonban a játékkészítés tízszeresére nőtt ez idő alatt. Éppen ezért gondolja, hogy kompromisszumokra lesz szükség, mégpedig hogy ahelyett, hogy még hosszabb játékok születnek, inkább 15 óra körüli tripla-A kalandok kerüljenek a piacra.

Ő legalábbis üdvözölné, ha öt évnyi munka helyett, ami egy 80 órás játékot jellemez, három évbe kerülne egy alkotás megszületése, viszont az 12-15 órát venne igénybe, hogy végigjátsszuk. Továbbá szerinte a tartalom is koncentráltabb lenne így, több játékot is tudna végigvinni.
5 hozzászólás

Direktor

3 hónapja, 1 hete és 4 napja

Arról csak ők tehetnek hogy öt évig tart nekik egy játék fejlesztése úgy hogy a motor meg ilyenek meg vannak írva...

válasz erre

petrovicsz

3 hónapja, 1 hete és 5 napja

Hát ezt nagyon máshogy látjuk az úrral...

válasz erre

Patrik94

3 hónapja, 1 hete és 5 napja

Hát szerintem meg rohadtul nem. Dolgozzanak meg azért a ***** pénzért, nem két nap élményt akarok 20 ezerért.

válasz erre

muki

3 hónapja, 1 hete és 5 napja

Ha egy játék negyven óra de az izgalmas negyven óra az jó. Én azt szeretem.

válasz erre

Marduk

3 hónapja, 1 hete és 5 napja

Szerintem a nagyon hosszú játékok ideje mesterségesen van felpumpálva általában. Sok minden függ attól is, hogy az újra játszhatósági érték milyen, ami véleményem szerint egy max 7-8 órás játéknál a legoptimálisabb.

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

darkomen profilja