A No Man's Sky alkotója azt tanácsolja a fejlesztőknek, hogy magyarázkodás helyett inkább cselekedjenek

2019. július 09.
2.4091
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Minden idők egyik legnagyobb sikertörténetévé avanzsált a No Man's Sky, hiszen alapvetően a valaha volt egyik legrosszabb rajtot vette a játék, ám idővel, kemény munkával és sok-sok türelemmel egy lehengerlő, tartalmas alkotást faragtak belőle.

Sean Murray, a csapat feje már korábban nyilatkozott róla, hogy miként élte meg a startot, azonban most elárulta, hogy szerinte egy botrányos megjelenést követően egy dolga van a fejlesztőknek: ne beszéljenek.

Ők maguk a Hello Games-nél a No Man's Sky kapcsán két egész évig nem kommunikáltak a sajtóval, sőt három teljes hónap eltelt úgy, hogy a közösséghez sem szóltak, holott Murray többször is leült egy terebélyes, részletes blogposztot írni arról, hogy miért ment félre az egész, miféle roadmappel készülnek, satöbbi, viszont ő is érezte, hogy teljesen felesleges, amikor szemmel láthatóan nincsenek túl jó helyzetben megbízhatóság tekintetében.

Olyan stúdiókkal példálózott, mint a Bethesda, az EA vagy a Microsoft, akik szavakkal próbálják kiengesztelni a felhasználóikat, miközben szerinte a tetteknek kéne beszélniük. Ez főképp egy olyan tanács, amit a BioWare és a Bethesda bőven megfogadhat, miután az Anthem és a Fallout 76 csúfosan elvérzett - bár utóbbi mentségére szóljon, szerencsére szépen lassan jó irányba terelik a játékot.
4 hozzászólás

totyak

5 éve, 2 hónapja és 9 napja

A baj ott van, hogy senki nem hiszi el, hogy a kiadás előtt nem látták, hogy gond van. Nem kellett volna úgy kiadni, csúsztatni kellett volna a premiert és kiadásra gatyába rázni. Csak azt elfelejti megemlíteni ez a jótét lélek emberke, hogy erősen bíztak abban, hogy a közösség szemet huny a csúfos start felett. Ez ma már nem járható út, a játékosok minden apró kilengésre ugranak. Ezután, ha életben akarták tartani a játékot, meg úgy egyáltalán a stúdiót, lépniük kellett. Szerintem, ha nincs világméretű felháborodás, akkor szépen ellavíroztak volna a gyenge kezdő verzióval, nem javítják.

válasz erre

WarriorAutobot

5 éve, 2 hónapja és 9 napja

Na az ő történetük az aminek inspirálnia kellene az olyan stúdiókat akik hasonló szintre süllyedtek.
Nekik se rögtön jött a siker, de legalább tényleg nem az volt hogy üres szavakkal dobálóztak.

válasz erre

muki

5 éve, 2 hónapja és 10 napja

# két egész évig nem kommunikáltak a sajtóval, sőt három teljes hónap eltelt úgy, hogy a közösséghez sem szóltak #

És szerinte ez így jól van? röhögő smiley

válasz erre

fighterlaci

5 éve, 2 hónapja és 10 napja

Mondjuk az sem megoldás amit ők csináltak. röhögő smiley

válasz erre
No Man's Sky
5.690 Ft-tól
kövesd a játékot!
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja