A Naughty Dog fejlesztői brutális túlórákról számolnak be

2019. július 28.
5.3021
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Manapság roppant felkapott téma a túlóráztatás a videojáték-iparban, a COGConnected pedig most lehozott egy anyagot, amiben több mint egy tucat Naughty Dogos alkalmazott állt elő hasonló sztorikkal.

Az egyik forrás 60-70 órás munkahétről számolt be az utóbbi hónapokban, ellenben állítása szerint vannak a stúdiónál olyan fejlesztők is, akik ennél jóval többet dolgoznak. Egy másik forrás megemlíti, hogy a Naughty Dog konkrét menedzsment struktúra híján van, ami azt jelenti, hogy bár van a különböző osztályoknak vezetője, ők is végzik ugyanazt a munkát, mint a többiek, csak mellé még a többiek koordinálását is intézik.

Ettől függetlenül viszont szót ejtenek róla, hogy bár valóban ilyen körülmények uralkodnak a csapat berkein belül, a Naughty Dog mindent elkövet, hogy kényelemben érezzék magukat az alkalmazottak, például rengeteg, változatos ételt biztosítanak számukra.

Megint egy másik forrás emeli ki, hogy nem úgy kell elképzelni ezt a szituációt, hogy egy bizonyos mennyiségű órát le kell dolgozni, szimplán a feladatokat időben el kell látni. Ellenben ez a munkamennyiség lehetetlennek bizonyul egy ember számára, viszont ha nem oldják meg határidőre, akkor kirúgják őket.

Szó esik arról is, hogy az egyik fejlesztő korábban betelefonált a Sony HR-es részlegére ezzel a problémával, mire azt a választ kapta, hogy a Naughty Dognál már csak így mennek a dolgok, hozzá kell szokni. Van olyan, aki egy időben a szüleinél lakott, és akár egy hét is eltelhetett a munka miatt anélkül, hogy látta volna őket.

Ezek a problémák viszont nemcsak olyan alkalmazottakat sújtanak, akik olyan volumenű címeken dolgoznak, mint a The Last of Us Part 2 és az Uncharted 4, hanem a minőségellenőröket is hajlamosak akár délelőtt 10-től este 10-ig dolgoztatni, sőt mi több, az Uncharted 4 fejlesztésének utolsó hetében 24 órás munkaidőket is emlegetnek.
5 hozzászólás

WarriorAutobot

1 éve, 5 hónapja és 13 napja

Hát van hogy meg kell dolgozni a fizetésért... szóval részben jogos.

válasz erre

Marduk

1 éve, 5 hónapja és 13 napja

Jó-jó, de ott projektek vannak. A projekteknek van határidejük. A fizetést meg akkor is kapják, amikor nincs projekt, vagyis nem kell semmit sem csinálniuk.

válasz erre

muki

1 éve, 5 hónapja és 13 napja

Amilyen fizetést kapnak szerintem érdemes lenne inkább magyar fejlesztőket alkalmaznia a Naughtynak. Ők is jól járnának meg a magyarok is. Nem lenne rossz USA pénzeket keresni.

válasz erre

marco

1 éve, 5 hónapja és 14 napja

Szegénykéim istenem... Akkora tré, hogy meg kell dolgozni a fizetésért... Milyen **** már hogy 100%-os túlórabérért kell gürizni, mert nem készültek el időre a kiadott munkájukkal...

Sokkal jobb lenne egy bánya. Ott fel sem tűnne hogy sötét van vagy világos, nem zavarná meg az érzékeny lelkivilágukat.

Ez a világ ******'>*******, ez megérett a pusztulásra.

válasz erre

Hentes

1 éve, 5 hónapja és 14 napja

Hogy mindegyik pannaszkodik.

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profiljaGargameth profilja