A Google a fejlesztőket hibáztatja, amiért nem fut jól a Stadia

2019. november 25.
6.7011
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Finoman szólva sem nevezhető fényes rajtnak, amit a Google Stadia produkált, most azonban érkezett némi kommunikáció a vállalat részéről azokra a hangokra válaszolva, hogy egyes címek miért nem futnak 4K 60 FPS-ben, ahogyan azt korábban megígérték.

A Google a fejlesztőkre hárítja a felelősséget, ugyanis azt állítják, hogy alapvetően maga a Stadia képes megjeleníteni a játékokat 4K-ban és 60 FPS-ben, azonban az már a fejlesztők kemény munkáján múlik, hogy mennyire élnek ezzel a lehetőséggel.


Abban bíznak, hogy idővel a fejlesztők egyre jobb minőségben futó címeket tesznek ki a platformra, és mivel egy streaming felületről beszélünk, így nem kell ezekhez a javításokhoz méretes patcheket letöltenünk, központilag meg tudják oldani. Széles tárház áll a Google rendelkezésére, hogy megtörténjen a minőségbeli javulás, így a felskálázás is egy opció, amire szükség is van a fenti Twitteres példát látva.
5 hozzászólás

WarriorAutobot

1 éve, 2 napja

Mert ők mindig mindent tökéletesen csinálnak.

válasz erre

bekecs

1 éve, 2 napja

Elég nevetséges magyarázkodás.

válasz erre

totyak

1 éve, 2 napja

Sejtettem én, hogy a Google tökéletes munkát végzett, csak a sok tehetségtelen fejlesztő keresztbe tett nekik Ez olyan, mint mikor szembemész az autópályán, de azok a hülyék, akik veled szembe jönnek.

válasz erre

Hentes

1 éve, 3 napja

Érdekelne, mégis mivel magyarázza pontosan a Google, hogy mindenki ****ik a normális fejlesztésre... Lehet hogy csak szimplán **** a platform, nem? Hiszen nem kell fejleszteni, ez egy stream.

válasz erre

Gólem

1 éve, 3 napja

Na ez a gáz amikor elkezdenek másra mutogatni.

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Yanez profiljaGargameth profilja