A
God of War (PC)-s megjelenését követően a Sony Santa Monica kreatív igazgatója, Cory Barlog elárulta, hogy a PlayStation saját stúdiói közül sokan segítettek meggyőzni a Sony-t arról, hogy nagyon jó ötlet lenne a legnagyobb exkluzív játékokat PC-re is megjelentetni.
A Game Informernek nyilatkozva Barlogot, aki a 2018-as God of War játékigazgatójaként dolgozott, arról
kérdezték, milyen rálátása lehet arra, hogy
a Sony miért döntött úgy, hogy nagyobb hangsúlyt fektet a PC-s piacra. Barlog egészen konkrétan így nyilatkozott a témával kapcsolatosan:
Szerintem az összes stúdió közös érdeke volt, akik azt mondták, hogy ez egy nagyon jó ötlet lenne. Végül azt hiszem, elérte a dolog a fordulópontját, amikor már annyi javaslatot küldtünk a javaslatgyűjtő dobozba, hogy azt mondták, hogy elegük van ebből az egészből, megcsináljuk.
Barlog szerint ez egy folyamat, és még mindig azon vannak, hogy cégként és egyedüli stúdióként is kitalálják, hogyan járjanak el ezzel kapcsolatban, valamint mi lesz a folyamat és a stratégia ehhez kapcsolódóan.
God of War (PC)-s megjelenését követően a Sony Santa Monica kreatív igazgatója, Cory Barlog elárulta, hogy a PlayStation saját stúdiói közül sokan segítettek meggyőzni a Sony-t arról, hogy nagyon jó ötlet lenne a legnagyobb exkluzív játékokat PC-re is megjelentetni.'>