A Diablo III egyik fejlesztője látta el tanácsokkal az Anthem csapatát a loot-rendszer kapcsán

2019. február 26.
3.9701
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Az Anthem egyik legfőbb eleme, a lootolás sokak számára addiktív, ugyanakkor sokan fantáziátlannak és kiaknázatlannak vélik, ez pedig egy looter-shooter játéknál elengedhetetlen, hogy perfektül üzemeljen.

Travis Day, aki a Diablo III loot-rendszeréért is felelős volt, megosztott pár ötletet Redditen, hogy hogyan lehetne helyrepofozni az Anthem szisztémáját, mert bár ő maga élvezi a játékot, de szerinte például a három Stronghold hiába nyújt ugyanolyan kaliberű jutalmazást, végeredményben nem egyezik meg a nehézségük és az időigényük.

Day szerint továbbá a játékosnak nincsenek meg az eszköze arra, hogy célzottan valamiféle lootot sajtoljon ki, illetve a Grandmaster I és II közti nehézségi ugrás túlságosan szignifikáns.

Mivel a BioWare még nem alkotott korábban ilyesféle játékot, így természetesen várható volt, hogy nem egyből fognak elhozni egy olyan szintű, már-már mesteri szintre fejlesztett loot-rendszert, mint mondjuk ami a Destiny-be vagy a Diablo III-ba is csak hosszú-hosszú hónapok után került, meglátjuk, milyen irányba viszik tovább a játék ezen részét.
1 hozzászólás

Mordorer

4 hónapja,

Looter shooter be****ok.

válasz erre
Anthem
17.799 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

gery1113 profilja