A CD Projekt Red tagadja, hogy a konzolok gyengesége miatt halasztották a Cyberpunk 2077-et

2020. január 26.
6.8301
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
Pár napja felmerült az a gondolat a CD Projekt Red friss várományosa, a Cyberpunk 2077 kapcsán, hogy a mostani generációs konzolok gyengesége miatt kellett csúsztatni a megjelenést, azaz rosszul fut Xbox One-on és PS4-en a szoftver.

A fejlesztők most megerősítették azt, amit Cory Barlog (God of War rendezője) is tweetelt a minap, miszerint minden játék optimalizációs hibákkal küszködik a legvégső simításokig, úgyhogy nincs semmi meglepő azon, hogy konzolokon jelenleg rosszul fut a játék.

Ezenfelül azt is hozzátették a lengyelek a hivatalos fórumfelületükön, hogy a halasztás nemcsak egy indok miatt ment végbe, hanem több dolog összecsengéseként született ez a döntés. Hozzátették azt is, hogy nincsen semmiféle simlizés a háttérben, szimplán a játék tényleges polírozása zajlik a háttérben, és nemigen tartalmaznak sok igazságot a pletykák.
6 hozzászólás

totyak

3 hete és 3 napja

Szerintem elkezdték következő generációra is készíteni és közel egyszerre szeretnék kiadni mind a 4 konzolra.

válasz erre

Tommy

1 hónapja,

Hát persze. Tudjuk. Komolyan ennyire bonyolult lenne optimalizálni meglévő motorokkal? Kétlem.

válasz erre

Direktor

1 hónapja,

Mégis mi mást mondanának? Nem akarják magukra haragítani a konzolgyártókat.

válasz erre

Gólem

1 hónapja,

Magyarázkodhatnak összevissza, de akkor meg minek kellett időpontot megadni?

válasz erre

Patrik94

1 hónapja,

Elhisszük nekik...

válasz erre

muki

1 hónapja,

Nyilván nem könnyű optimalizálni egy új rendszerre.

válasz erre
Cyberpunk 2077
19.299 Ft-tól
kövesd a játékot!
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt