2015 óta azonban a stúdió független lett, sőt mi több, két csapatra oszlott, és míg az egyik részleg a Bulletstorm feldolgozásán ügyködött, a másik jelenleg is egy tripla-A kategóriás lövöldén dolgozik a Square Enix számára.
Bár utóbbiról nem, a Bulletstorm jövőjéről és az indie stúdióvá válásról azonban már bátran beszélt a GamesIndustry-nak adott interjúban Sebastian Wojciechowski, a People Can Fly CEO-ja, aki elmondta, hogy a Gears of War Judgment befejezése után az Epic Games nem adott nekik önálló projektet, csak a mások által készített játékokat támogatták, ami nem volt éppen a szívük csücske.
Bár anyagilag bizonyára jövedelmezőbb volt, azonban Sebastian és csapata szeretett volna kreatív munkát végezni, saját ötleteket megvalósítani, ezért megvásárolták saját jogaikat, és független csapattá váltak, amit utólag már nem bántak meg.
Ennek fényében a Bulletstorm jogai is hozzájuk kerültek, és bár egyelőre nincsenek konkrét terveik arról, hogy mit kezdjenek vele, azonban a feldolgozás, avagy a Bulletstorm: Full Clip szerinte sikeres volt, ezért a jövőben biztosan megvizsgálják majd a folytatás lehetőségét.