A Blizzard szerint továbbra sincs tervben a WoW és a HOTS konzolos változata

2018. április 11.
7.0831
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Maniac profilja, adatai
Maniac
Bár a Diablo III annak idején nagy sikert aratott konzolon, sőt az Overwatch is rögtön megjelent PS4-re és Xbox One-ra, a Blizzard azonban továbbra sem akar sokkal közelebbi kapcsolatba kerülni a játékgépekkel.

Minderről Daniel Stahl, a World of Warcraft producere és Matt Villers, a Heroes of the Storm vezető dizájnere biztosította a Dualshockers munkatársait az idei PAX expó alkalmából, ahol mindketten elárulták, hogy még csak tervben sincs a két játék konzolos változata.

Daniel Stahl szerint a World of Warcraft például kifejezetten PC-khez készült, tehát olyan jelentős változásokat kellene véghez vinniük egy konzolos változathoz, hogy a végeredmény teljesen más lenne, mint amit eredetileg megálmodtak, így nem is gondolkoznak ilyesmiken.

Hasonló kifogással élt Villers is a HOTS kapcsán, aki szerint már a kezdetektől a PC-re fókuszálnak, és nagyon sok változásra lenne szükség ahhoz, hogy a játékmenet konzolon is működhessen, tehát egyelőre semmiféle kapcsolódó tervük sincs.
8 hozzászólás

[Tiltott felhasználó!]

3 éve, 13 napja

[Tiltott felhasználó!]

totyak

3 éve, 13 napja

De, ha tervben lennének, akkor is azt mondanák, hogy nincsenek tervben.

válasz erre

Marduk

3 éve, 13 napja

rDAVE írta:
Azért túlságosan ne segíts nekik kifogást találni. Jól tudja ez a cég, hogy alacsony gépigényű játékot nem olyan nagyon muszáj portolni, mert általában tartanak a konzolosok is egy bénább gépet. A HOTS és SC2 alatti motor meg a Havok, ami mindig is multiplatform volt. Ez egyszerű üzleti döntés, nincs értelme lefejleszteni és fenntartani még egy-két platformon. A wow-ot még el lehet hitetni, hogy régi és nem akarnak vele tökölni, de a HOTS fejlesztése előtt/közben senkinek nem ugrott be, hogy hoppá, mi lenne, ha konzolt is megcéloznánk? Főleg, hogy közben még kiadtak egy Diablo 3-at is igen sok helyre. Az üzleti döntéseiket támasztják alá utólagos félremagyarázásokkal.
Én sem mondtam, hogy lehetetlen, de ahogy te is írtad ez inkább üzleti döntést, mert valószínűleg nem hozna annyi pénzt, amennyit a portolással el kellene tökölni.

A HotS-nak azért van gépigénye, de az alapvetően nem működnek konzolra, mert szerintem a MOBA továbbra is kifejezetten PC-re kitalált műfaj. A WoW meg olyan régi generációs, hogy egy olcsóbb gépen, ahogy te is mondtad, fut, tehát teljesen felesleges PS4-re átrakni.

Lehet, hogy félrebeszélnek, de te laikusként hogy fogadnák, ha a valós indokokat az orrod alá tolják? Csak az igazságot ferdítik el egy picit, hogy könnyebben emészthető legyen.

válasz erre

rDAVE

3 éve, 13 napja

Marduk írta:
Azért ez nem ilyen egyszerű. Az irányítás csak egy dolog, de a játék motorja a fő probléma általában, ami miatt a PC -> konzol , konzol -> PC portolások nehézkesek. Manapság kevésbé, de pont a WoW és a HotS két olyan játék, ami régebbi generációs motort használ, pontosabban a HotS még a StarCraft 2 motorját használja.

Igazából általában pont nem az irányítással van baj játékok portolásánál, hanem inkább azzal, hogy egy bizonyos konzolra készült cím az adott hardvernek megfelelően készült el, és a konzolos hardver általában különbözik a PC-s hardverektől, és PC-s játékok is az adott hardvereknek megfelelően készülnek, amik ugye különböznek a konzolos hardverektől. Még a rendszerük is teljesen más, habár az új generációs konzolok rendszere valamennyire átfed a PC-s rendszerekkel.
Azért túlságosan ne segíts nekik kifogást találni. Jól tudja ez a cég, hogy alacsony gépigényű játékot nem olyan nagyon muszáj portolni, mert általában tartanak a konzolosok is egy bénább gépet. A HOTS és SC2 alatti motor meg a Havok, ami mindig is multiplatform volt. Ez egyszerű üzleti döntés, nincs értelme lefejleszteni és fenntartani még egy-két platformon. A wow-ot még el lehet hitetni, hogy régi és nem akarnak vele tökölni, de a HOTS fejlesztése előtt/közben senkinek nem ugrott be, hogy hoppá, mi lenne, ha konzolt is megcéloznánk? Főleg, hogy közben még kiadtak egy Diablo 3-at is igen sok helyre. Az üzleti döntéseiket támasztják alá utólagos félremagyarázásokkal.

válasz erre

Marduk

3 éve, 13 napja

Hellblade írta:
Csak át kellene állítani az irányítást..Nem hiszem hogy ez meghaladná a képességüket..Bár azt sem hiszem hogy a Sony szívesen látná ps4 en eredeti külsejében a Warcraft-ot..Xbox meg Casual konzol,ott szinte senkit sem érdekelne..Továbbá egyszerűen nem kell már az az esetleges több pénz a Blizzard-nak se..köszönik,de jól elvannak..Szóval ez az egész macera' csak konzolosoknak lenne jó elsősorban..az meg nem szempont..
Azért ez nem ilyen egyszerű. Az irányítás csak egy dolog, de a játék motorja a fő probléma általában, ami miatt a PC -> konzol , konzol -> PC portolások nehézkesek. Manapság kevésbé, de pont a WoW és a HotS két olyan játék, ami régebbi generációs motort használ, pontosabban a HotS még a StarCraft 2 motorját használja.

Igazából általában pont nem az irányítással van baj játékok portolásánál, hanem inkább azzal, hogy egy bizonyos konzolra készült cím az adott hardvernek megfelelően készült el, és a konzolos hardver általában különbözik a PC-s hardverektől, és PC-s játékok is az adott hardvereknek megfelelően készülnek, amik ugye különböznek a konzolos hardverektől. Még a rendszerük is teljesen más, habár az új generációs konzolok rendszere valamennyire átfed a PC-s rendszerekkel.

válasz erre

WarriorAutobot

3 éve, 13 napja

Vannak játékok amiket tényleg nem lehet konzolra ültetni.
Szerintem a WoW az ilyen.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

3 éve, 13 napja

[Tiltott felhasználó!]

Santonio

3 éve, 13 napja

WoWot megértem de a HOTS fura.

válasz erre
World of Warcraft
3.999 Ft-tól
kövesd a játékot!
Minden hír, videó és cikk
PAX 2018
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt