A Back 4 Blood fejlesztői beismerték, hogy elszúrták a játék nehézségét

2021. november 14.
33.9661
WickedSick profilja, adatai
WickedSick
A Back 4 Blood fejlesztője, a Turtle Rock Studios azt mondja, azon dolgozik, hogy a Left 4 Dead szellemi utódjának nehézsége pont megfelelő legyen, tekintve hogy ők maguk is beismerték, hogy vannak gondok ezen a téren.
 

A fejlesztőcsapat a Redditen közzétett új bejegyzésében elismerte, hogy a játékban lévő problémák és hibák a tervezettnél sokkal nehezebbé teszik a játékot, kiemelve a Ridden Mutations spawnolási sebességét, a túlbuzgó trauma sebzési rendszert és a játékstílusok átállítását a speedrunningtól. Konkrétan így fogalmaz a stúdió a posztjában:

Nem akarjuk, hogy kezelhetetlen legyen. Nem akarjuk, hogy igazságtalan legyen. Ez a küldetésünk. A játékosoknak kell, hogy legyen beleszólása a dolgokba. Nekik kell nyerniük és veszíteniük, győzniük vagy elbukniuk, a saját tetteik által. Az ügyességnek, a tervezésnek és a csapatmunkának kell érvényesülnie.

Ez a cél. E cél elérésének része a megfelelő - éppen megfelelő - egyensúly megtalálása a különböző kártyarendszerek, a spawning rendszerek, az AI igazgató és a játékmenetet befolyásoló egyéb aspektusok folyamatos kiigazításával.


Kíváncsian várjuk, hogy mikor dolgozhatják át az eddigi megoldásokat, bízunk benne, hogy mielőbb javítanak a meglévő hibákon, lehetőleg a játékosok visszajelzései alapján.
4 hozzászólás

Patrik94

8 hónapja,

Jó nagy rizsát nyomtak hozzá.

válasz erre

Moby Dick

8 hónapja,

Dolgozni kell rajta és máskor nem így kiadni valamit.

válasz erre

petrovicsz

8 hónapja,

A beismerés már fél siker!

válasz erre

Ronalddo

8 hónapja,

Csak nem? Lehetetlen.

válasz erre
Back 4 Blood
21.990 Ft-tól
kövesd a játékot!

 
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profiljamarco profilja