A
Back 4 Blood fejlesztője, a Turtle Rock Studios azt mondja, azon dolgozik, hogy a Left 4 Dead szellemi utódjának nehézsége pont megfelelő legyen, tekintve hogy ők maguk is beismerték, hogy vannak gondok ezen a téren.
A fejlesztőcsapat a Redditen közzétett új
bejegyzésében elismerte, hogy
a játékban lévő problémák és hibák a tervezettnél sokkal nehezebbé teszik a játékot, kiemelve a Ridden Mutations spawnolási sebességét, a túlbuzgó trauma sebzési rendszert és a játékstílusok átállítását a speedrunningtól. Konkrétan így fogalmaz a stúdió a posztjában:
Nem akarjuk, hogy kezelhetetlen legyen. Nem akarjuk, hogy igazságtalan legyen. Ez a küldetésünk. A játékosoknak kell, hogy legyen beleszólása a dolgokba. Nekik kell nyerniük és veszíteniük, győzniük vagy elbukniuk, a saját tetteik által. Az ügyességnek, a tervezésnek és a csapatmunkának kell érvényesülnie.
Ez a cél. E cél elérésének része a megfelelő - éppen megfelelő - egyensúly megtalálása a különböző kártyarendszerek, a spawning rendszerek, az AI igazgató és a játékmenetet befolyásoló egyéb aspektusok folyamatos kiigazításával.
Kíváncsian várjuk, hogy mikor dolgozhatják át az eddigi megoldásokat, bízunk benne, hogy mielőbb javítanak a meglévő hibákon, lehetőleg a játékosok visszajelzései alapján.
Back 4 Blood fejlesztője, a Turtle Rock Studios azt mondja, azon dolgozik, hogy a Left 4 Dead szellemi utódjának nehézsége pont megfelelő legyen, tekintve hogy ők maguk is beismerték, hogy vannak gondok ezen a téren.'>