Persze mindkét óriás próbálkozik bővíteni a szórakozási opciók listáját, hiszen jól tudják, hogy csak erős tartalmi háttérrel lehet bevonzani még több vásárlót. A HTC nemrég egy előfizetéses rendszert indított, mely 7 dollárba kerülne havonta és a saját VR platformjukra épül.
A Viveport tavaly szeptemberben indult útjára, azóta pedig rengeteget bővült a kínálata, melyben nem csak játékok, hanem "élményprogramok" is helyet kaptak. Az adatbázisban jelenleg több mint 1600 alkalmazás szerepel, melyek folyamatosan kerülnek majd be az elérhető megoldások közé. Az előfizetés pedig holnaptól indul és egy érdekes koncepción alapszik.
A havi 7 dollárért cserébe ugyanis az előfizetők 5 játékot választhatnak ki minden hónapban, amit a megadott időszakon belül korlátlanul elérnek. A következő hónapban pedig ismét öt játékot kell választaniuk, így az is opció, hogy megtartanak pár régit és kipróbálnak néhány újat.