Meglepően sok hasonlóság van egyébként az Anthem botrányos fejlesztési procedúrájával, lévén például amikor a 2019-es E3-on bejelentették a lengyelek, hogy 2020 áprilisában jön ki a játék, több fejlesztő is a fejét vakarta, hogy mégis hogyan fogják tudni azt befejezni - konkrétan akadt olyan alkalmazott, aki azt hitte, hogy csak viccnek szánják a fejesek a dátumot.
Már maguk a fejlesztők is belsős mémeket gyártottak és fogadásokat kötöttek arról, hogy mikor halasztják ismét a Cyberpunk 2077-et, illetve a nyelvi eltérések is gondot okoztak: voltak akik angolul beszéltek, sokan csak lengyelül. Volt rá példa, hogy amikor az egyik fejlesztőnek egy shaderre volt szüksége, akkor azt maguknak kellett megalkotniuk, lévén nem volt rá eszköz, hogy ellenőrizzék, hogy valaki elkészítette-e már a fejlesztés során.
Annak ellenére, hogy megígérte a csapat, hogy nem hajtják túl a fejlesztőket, számos alkalmazottat bent tartottak túlórázni. Ha ez még nem lenne elég, akkor szót ejtenek arról is, hogy a 2018-ban prezentált demó többnyire hamis volt, sőt mi több, sokaknak az sem volt egyértelmű, hogy ez most egy GTA-szerű cím vagy egy RPG-játék lesz.
És a hab a tortán: 2016-ban kezdődött csak igazán a fejlesztés, előtte ugyanis egy TPS nézetű, totálisan más produktum készült a CD Projekt Red műhelyében, többek között repülő autókkal, falon futással, és hasonló finomságokkal.