Van ennek így értelme?

2018. október 09.
8.1171
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Hellblade profilja, adatai
Hellblade

Van ennek így értelme? - 1. kép


Üdvözlök mindenkit!

Gondolom emlékszik még itt sok ember a Queke 3 arénára,vagy az Unreal Tournamentre..

Nagyon sokat nyomattam a Deathmatch-eket..
Ami megfogott benne az az volt,hogy egyenlő esélyekkel indultunk,csak és kizárólag a játékos ügyességén múlott az hogy milyen helyezést ér el.Ugye bárki felvehette a pályán megjelenő fegyvereket amikkel egymást irtottuk,csak a külsőnket tudtuk változtatni..

Van ennek így értelme? - 2. kép


Nos,ezek után nem nagyon játszottam online,maximum 2 joyal,haverokkal,meg esetleg Dark soulst..Nem is olyan rég beizzítottam a psplust,vettem hozzá pár játékot,és hát mit ne mondjak: vegyesek az érzéseim..Nem fogok mindegyik játékra kitérni,inkább csak megemlítenék egyet,mivel a helyzet nagyon hasonló mindegyiknél:

Destiny 2.

Nagyon bejön a világa,azt gondoltam érdemes megvenni a Legendary Collectiont..
Ugye így néz ki:

Van ennek így értelme? - 3. kép


Mit sugall ez a külső?Nekem azt hogy rá van gravírozva a lemezre,hogy ez bizony a Legendary collection,és evidens hogy a tartalom is az EXTRA KIADÁSÚ LEMEZEN VAN..hát nem..:

Van ennek így értelme? - 4. kép



Ezt a szánalmat nevezik Legendary collectionnek!Még le kellett tölteni a kb 50 giga extrát az accountom-mal,így ha el szeretném adni,csak egy mezei Destiny 2 ként tudnám eladni ami nemrég ingyenes volt..Így indult ez is..

Na de térjünk is vissza a témámra,a Deathmatchre:Itt a Rumble felel meg annak..
Annyit ugye azért tudtam a játékról hogy vannak benne szintek,és a tárgyaknak is vannak szintjeik..de nem gondoltam volna hogy a Deathmachbe is belerakják,a különböző erősségű fegyvereket,különböző armorokkal együtt,amiket ki-ki,így vagy úgy megszerzett..Hogy is néz ki egy ilyen meccs?:

Elindul,20 másodperc után látom hogy xy játékos már megölt 3 embert,odaér hozzám,ugrálva a levegőből beleeresztek egy tárat a fejébe(!),mire ő szépen lassan,terpeszállásból bemér,ásít egyet,meghúzza a ravaszt,és meghalok..Valami hasonló fejet vághatok,miközben érdekes kérdések fogalmazódnak meg bennem:

Van ennek így értelme? - 5. kép


Van ennek így értelme?

Akarok én itt versenyezni?

Ilyen feltételekkel,ahol az dönti el a meccset hogy ki milyen erős,és nem az mint régen hogy ki milyen ügyes?

Játék ez még?

Mit élvez ezen valaki hogy szine GOD módban nyomul?

Ezek akár külön külön is rendkívül érdekes kérdések számomra..
Hmm..talán majd olyan level 40 nél jobb lesz,akkor majd biztos erősebb leszek..(bár ennek sem lenne sok értelme hogy a többiek gyengébbek)..elértem a level 40 et..hát,a hagyományos módszerrel szinte semmire sem megyek,hogy lövöldözök,mivel általában sokkal erősebbekkel rak össze,folyamatosan olyan tárgyakat dobál a játék amit egyből törlök..Olyasmit nagyon ritkán ad aminek hasznát is venném..így lett egy kedves sajátos taktikám,amivel egyébként eléggé sokat tudok nyerni,de minden szebb lenne szerintem ha egyenlőek lennének az esélyek..
ÍÍÍÍgy se rossz,de Ps4 en játszva,nem keveset fizetve ezért,közben arra gondolok,mennyivel jobb volt a Quake,vagy az Unreal!Micsoda csaták voltak azok!Azt gondolom ezeknek a gondolatoknak a megjelenése nem az én szégyenem..

Van ennek így értelme? - 6. kép


Ez már nem olyan izgalmas így..
Az Overwatchban is amikor látom hogy hiába lövöm az ellent,már tudom hogy sokkal erősebb,és megfogják nyerni a meccset,és láss csodát,a végén kiderül hogy 3x,4x olyan szinten van mint én,mi..
Szóval,kicsit nekem unalmas ez az egész..nem tudom mi ennek az értelme..Hogy az a játékos is jobb lehet aki csak simán többet játszik a játékkal,még ha tök béna is,ha leül egy sarokba akkor is fejlődik,ezáltal majd nagyobbat sebez,nő az ellenállása..
Komolyan mondom egy böngészős sakk programban nagyobb kihívást látok,jobban számíthatok a tudásomra..De ha fogok egy lapot,és nekiállok ötödölőzni(amőbázni,így is szokták nevezni)ott is egyenlőbbek az esélyek,EZÁLTAL IZGALMASABB A JÁTÉK.

Van ennek így értelme? - 7. kép


Az is izgalmasabb,mint egy ilyen unfair felállás..Ez azért nem kis csalódás..
Nagyon remélem hogy megjelenik a Quake arena Ps4 re,vagy valami hasonló,ahol egyenlőek az esélyek,és tényleg az győz,aki jobb..Tudom,vannak még serverek pcn,de azokat meg a modderek teszik tönkre..Meg..konzolos volnék..Persze persze ps4 meg minden,hűde jó,tök szépek,szebbek ezek az online játékok,de uram bocsáss,ezek már nem olyan izgalmasak így mint régen!

Közük nincs hozzá..


Van ennek így értelme? - 8. kép

13 hozzászólás

Hellblade

1 hete és 2 napja

italianman írta:
A blogodra a válasz: nem sok értelme van. Az lenne a lényeg, hogy kikapcsolja az embert erre fel pedig csak még idegesebb lesz utána.
Szerintem sem sok értelme van.Hiszen az lenne/volt az értelme hogy melo után,vagy ki mi után az ember játsszon,összemérje az
ÜGYESSÉGÉT másokkal egy a való életünknél
IGAZSÁGOSABB világban..ahol tényleg csak az számít milyen ügyes vagy,és nem attól vagy jó hogy nagyokat sebzel,meg nem fog a golyó..

Mert ez így olyan mint egy boxmeccs,amit az dönt el,hogy kin milyen erős kesztyű van,vagy armor..persze igy is lehet nyerni,de nem fair..
Vagy olyan mintha nem léteznének súlycsoportok..

Jó látni hogy nem csak én gondolkodom ilyeneken!
Örülök hogy itt vagy és megosztottad a gondolataid!

válasz erre

Hellblade

1 hete és 2 napja

italianman írta:
Én mostanság inkább telefonon játszok(nem csak azon) az idő miatt. South Park Phone destroyert szoktam nyomni. 5-6-es szintig azt mondja az ember, hogy hmm ebben van kihívás, de nem unfair a játék. AHhha és utána összedobál 21 szintűekkel akik csak egy ház árát költötték el az "ingyenes" játékra. A szint lépés itt úgy néz ki, ha sokat fejleszted a kártyáidat sok xp-t kapsz, úgyhogy ez így már duplán unfair.
A legbosszantóbb amikor 10-es szinten vagy kapsz egy 21 szintű ellenfelet, akinek a hp-ja majdnem 3x annyi, az alaptámadása is és még ráadásul az ő kártyái szintén dupla annyi hpval és sebzéssel bírnak és a végén még így is csak egy blokknyi életerővel tud elverni a bénája.
Köszönöm.
Az is komoly!
Telefonon a Mortalt próbáltam,meg valami Star wars stratégiát,Vega conflictot..Hát,ezekben sem sokat ér az ember pénz nélkül..Nagyon nem örülök neki hogy bejött a játékokba a pénz..

válasz erre

italianman

1 hete és 2 napja

A blogodra a válasz: nem sok értelme van. Az lenne a lényeg, hogy kikapcsolja az embert erre fel pedig csak még idegesebb lesz utána.

válasz erre

italianman

1 hete és 2 napja

Én mostanság inkább telefonon játszok(nem csak azon) az idő miatt. South Park Phone destroyert szoktam nyomni. 5-6-es szintig azt mondja az ember, hogy hmm ebben van kihívás, de nem unfair a játék. AHhha és utána összedobál 21 szintűekkel akik csak egy ház árát költötték el az "ingyenes" játékra. A szint lépés itt úgy néz ki, ha sokat fejleszted a kártyáidat sok xp-t kapsz, úgyhogy ez így már duplán unfair.
A legbosszantóbb amikor 10-es szinten vagy kapsz egy 21 szintű ellenfelet, akinek a hp-ja majdnem 3x annyi, az alaptámadása is és még ráadásul az ő kártyái szintén dupla annyi hpval és sebzéssel bírnak és a végén még így is csak egy blokknyi életerővel tud elverni a bénája.
Köszönöm.

válasz erre

Marduk

1 hete és 2 napja

Hellblade írta:
Nagy nehezen le lehet,de ez nem olyan mintha eleve egyforma esélyekkel indulna mindenki..oda is kell érni hozzájuk..
Hát,néznem kell akkor valami müködő szervert is ami nincs rommá modolva..
Meg azért remélem kijön ps4re is valami deathmatch game ami,olyan mint régen volt..
Annyi a baj vele, hogy a játékosok ügyessége között elég nagy a szakadék, mert ha középszerűen játszol, akkor vagy hozzád képest nagyon bénákkal vagy nagyon erősekkel játszol, emiatt egy idő után monoton.

válasz erre

Hellblade

1 hete és 2 napja

Marduk írta:
Akkor rácáfoltál magadra, hogy nem lehetetlen legyőzni őket, sőt nem is nehéz.

UT2004-ről szólva persze, még van pár aktív szervere, némelyiken még akár napi pár száz játékos is megfordulhat. Nem olyan aktív, mint régen, de bizonyos szerók tömve vannak... Egyesekre esténként, amikor mindenki aktív, bekerülni sem egyszerű. Q3-ról nem tudok nyilatkozni.
Nagy nehezen le lehet,de ez nem olyan mintha eleve egyforma esélyekkel indulna mindenki..oda is kell érni hozzájuk..
Hát,néznem kell akkor valami müködő szervert is ami nincs rommá modolva..
Meg azért remélem kijön ps4re is valami deathmatch game ami,olyan mint régen volt..

válasz erre

Marduk

1 hete és 2 napja

Hellblade írta:
Tudom,mesélted hogy Te is sokat nyomtad az UT-t anno!
Én is úgy tudok nyerni hogy taktikázok a Destiny 2 ben is..Mert taktikázni KELL,hiszen amúgy semmi esélye az embernek a 600 as powerű' emberrel,aki valami extrém demage-ű Legendary fegyverrel alázza a többi embert,aki úgy harcolgatna egymással..

Szóval,nem titok,Én egy Nightstalker karakterrel rohanok végig a pályán,általában a belső részeken a falnál,árnyékban..Majd az ALAP-TŐRÖMMEL(!) két gyors vágással elintézem az ellent,rohanok tovább,vagy ugrok rá a másikra..

Roppant idegesítő lehetek,hogy így nyomom le a sokkal erősebb,jobb fegyveres játékosokat,de beválik..
Csak fárasztó,mégis másabb taktikázás ez mondjuk mint az UT ben,vagy a Quake-ben volt..
Meg olyan szívesen lövöldöznék már..

Mint a régi szép időkben az UT ben vagy a Quake 3 ban..Ahol egyenlőek voltak az esélyek!
Amúgy mennek még ezeknek a szerverei?
Akkor rácáfoltál magadra, hogy nem lehetetlen legyőzni őket, sőt nem is nehéz.

UT2004-ről szólva persze, még van pár aktív szervere, némelyiken még akár napi pár száz játékos is megfordulhat. Nem olyan aktív, mint régen, de bizonyos szerók tömve vannak... Egyesekre esténként, amikor mindenki aktív, bekerülni sem egyszerű. Q3-ról nem tudok nyilatkozni.

válasz erre

Hellblade

1 hete és 2 napja

Marduk írta:
Ha jól tudom Destiny 2-ben is a matchmaker válogatja össze a játékosokat a meccshez, tehát az, akiről beszéltél, nem biztos, hogy azért van ott, mert ott akar lenni, hanem csak szimplán azért, mert őt is oda rakta be a játék.

De elvileg nekem ismerősöm mondta, aki keményebben játszik a játékkal ,hogy így is, ha ügyesebb vagy, akkor végzel velük.

Deathmatch-ről szólva... Hát, kell hozzá ügyesség, de veterán UT2004-es játékosként állíthatom, hogy a legtöbb játékos úgy nyert ott, hogy a legócskább taktikákat nyomatták orrvérzésig, és olyan pályákat szavaztak be direkt, amiken gyakorlatilag másképp nem is lehet játszani. Ha már 1-nél több ember van a pályán, és mindenki mindenki ellensége, akkor elég gyakoriak, hogy pl. a 3 játékosból az egyik piszkosul fog játszani, és direkt kerülni fogja a konfliktust, hogy a másik 2 között legyen, és ő le tudjon csapni. Aláírom, hogy a Deathmatch komolyabban űzve elég komoly elmejáték tud lenni, de standard felállásokhoz (1v1 , 2v2 , 3v3) képest inkább kikapcsolódás. A legkomolyabb mód ezekben a játékokban az 1v1 volt, hogy ha azt nézzük, ki milyen ügyes, de lássuk be, hogy az 1v1 akkoriban is unalmas volt, és most is az, mert nem látványos, emiatt unalmas nézni, és játékos részről is nagyon unalmas tudott lenni, főleg UT2004-ben, ahol az 1v1 csatározások általában mindig mindenhol a pajzsokért és a különféle power upokért folyt.
Tudom,mesélted hogy Te is sokat nyomtad az UT-t anno!
Én is úgy tudok nyerni hogy taktikázok a Destiny 2 ben is..Mert taktikázni KELL,hiszen amúgy semmi esélye az embernek a 600 as powerű' emberrel,aki valami extrém demage-ű Legendary fegyverrel alázza a többi embert,aki úgy harcolgatna egymással..

Szóval,nem titok,Én egy Nightstalker karakterrel rohanok végig a pályán,általában a belső részeken a falnál,árnyékban..Majd az ALAP-TŐRÖMMEL(!) két gyors vágással elintézem az ellent,rohanok tovább,vagy ugrok rá a másikra..

Roppant idegesítő lehetek,hogy így nyomom le a sokkal erősebb,jobb fegyveres játékosokat,de beválik..
Csak fárasztó,mégis másabb taktikázás ez mondjuk mint az UT ben,vagy a Quake-ben volt..
Meg olyan szívesen lövöldöznék már..

Mint a régi szép időkben az UT ben vagy a Quake 3 ban..Ahol egyenlőek voltak az esélyek!
Amúgy mennek még ezeknek a szerverei?

válasz erre

Hellblade

1 hete és 2 napja

Vidoros írta:
Sajnos rengeteg jéáték szenved ugyanebben, főleg a freetoplayben jellemző, de sajnos a GTA Online is ilyen. Engem is rohadtul idegesít.
Igen,lassan olyan lesz az egész mint a mobiljátékoknál..arra felé haladunk..

válasz erre

Hellblade

1 hete és 2 napja

DrThezeus írta:
Nagyon érdekes írás volt, ezt olvasva én is elgondolkoztam rajta, hogy mennyire van teteje a PvP-t erőltetni a Destiny féle MMO Lite játékokban, és bevallom, én se nagyon tudok válaszolni a címben feltett kérdésre, hogy van-e ennek így értelme. Bár ha azt nézem, hogy egy csomóan játszanak a PvP móddal ezekben a játékokban, akkor alighanem van, csak én nézem rossz szögből a dolgokat.
Még annyit hozzátennék a dologhoz, hogy szerintem az Overwatchban a játékosszint nem mutatkozik meg egy-egy meccs során, az csak azt jelzi, hogy mennyit játszottál a játékkal. Bár egy ideje már nem indítottam el a programot, így simán lehet, hogy megváltozott minden, mióta utoljára láttam, de ott szerintem csak a kiválasztott hőstől függ a fegyverzeted, életerőd, képességeid stb., nem pedig a játékos szintjétől.
Örülök hogy érdekesnek találtad!
Hát,elhiheted,olyan amit írtam az Overwatch:
Ha lövöm az ellent és nagyjából elpatkol úgy ahogy az elvárható akkor azonos szinten van mint én kb..ha lövöm,lövöm,és semmi,akkor lehet küzdeni,erőlködni,de simán nem lehet megölni,maximum ha beletolok az arcába egy speciális támadást..és a végén ki is írja hogy valóban nagyobb szinten volt/voltak..
De a Destiny 2 ben,tegnap este már poénból is rányomtam az egyik emberre TELIBE a speckót,semmi baja sem lett..elegánsan egy lövéssel elintézett..

válasz erre

Marduk

1 hete és 2 napja

Ha jól tudom Destiny 2-ben is a matchmaker válogatja össze a játékosokat a meccshez, tehát az, akiről beszéltél, nem biztos, hogy azért van ott, mert ott akar lenni, hanem csak szimplán azért, mert őt is oda rakta be a játék.

De elvileg nekem ismerősöm mondta, aki keményebben játszik a játékkal ,hogy így is, ha ügyesebb vagy, akkor végzel velük.

Deathmatch-ről szólva... Hát, kell hozzá ügyesség, de veterán UT2004-es játékosként állíthatom, hogy a legtöbb játékos úgy nyert ott, hogy a legócskább taktikákat nyomatták orrvérzésig, és olyan pályákat szavaztak be direkt, amiken gyakorlatilag másképp nem is lehet játszani. Ha már 1-nél több ember van a pályán, és mindenki mindenki ellensége, akkor elég gyakoriak, hogy pl. a 3 játékosból az egyik piszkosul fog játszani, és direkt kerülni fogja a konfliktust, hogy a másik 2 között legyen, és ő le tudjon csapni. Aláírom, hogy a Deathmatch komolyabban űzve elég komoly elmejáték tud lenni, de standard felállásokhoz (1v1 , 2v2 , 3v3) képest inkább kikapcsolódás. A legkomolyabb mód ezekben a játékokban az 1v1 volt, hogy ha azt nézzük, ki milyen ügyes, de lássuk be, hogy az 1v1 akkoriban is unalmas volt, és most is az, mert nem látványos, emiatt unalmas nézni, és játékos részről is nagyon unalmas tudott lenni, főleg UT2004-ben, ahol az 1v1 csatározások általában mindig mindenhol a pajzsokért és a különféle power upokért folyt.

válasz erre

Vidoros

1 hete és 2 napja

Sajnos rengeteg jéáték szenved ugyanebben, főleg a freetoplayben jellemző, de sajnos a GTA Online is ilyen. Engem is rohadtul idegesít.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

WarriorAutobot profiljaHellblade profiljaitalianman profiljaManiac profiljaLaci721 profiljaReichert Viktor profiljagery1113 profiljaWickedSick profilja