UPC (ejtsd: JúPíSZofsit)

2011. augusztus 13.
41.5581
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Cpt_Nihil profilja, adatai
Cpt_Nihil
Amíg a Világegyetemben nagy számban akadnak dolgok, amik valószínűleg sosem fognak gyökeresen megváltozni - így a női bírkózás is csupán softcore pornó marad az idők végezetéig, semmint sport -, addig előfordulnak olyan esetek is, amikor merőben új matematikai alapokra kell fektetni életfilozófiánkat, a régi ugyanis valamilyen különös oknál fogva aktualitását vesztette. Valami ilyesmi történt, amikor telefonon keresztül kezet ráztam a UPC szolgáltatóval; de hogy átlássátok a két dolog közti szoros kapcsolatot, alant kifejtem az esetet, melynek elsősorban én voltam áldozata (mind materiális, mind lélektatni szempontból).


Jól emlékszem, az én időmben felettébb közkeletű stratégia volt a szolgáltatók körében, hogy az általuk nyújtott szolgáltatásért cserébe pénzt várnak el azoktól, akik hajlandók megfizetni annak ellenértékét. A tápláléklánc eme üzleti piramisa aligha lehetne ennél kifogástalanabb. Talán ti is emlékeztek, hogy annak idején ezek a szolgáltató vállalatok még az ülepünket is körbecsókolták, mihelyst megrendeltük egy-egy csomagjukat - ez szinte elkerülhetetlen volt, hiszen a menühöz járt. Csakhogy térültünk-fordultunk, és valami egyszeriben csak drasztikusan megváltozott.

Történt egy nap, hogy értesültünk a UPC egyik figyelemreméltóan jutányos áron osztogatott csomagjáról. Nem csinálok titkot a dologból: mindössze 4500 havi pínzért az embernek adva vagyon 32 csatorna, illetőleg kielégítő sebességű korlátlan internet is, a telefonról már nem is beszélve. Mondanom sem kell, menten hátrahidaltunk elragadtatásunkban, s habozás nélkül megrendeltük ezt a fantasztikus csomagot.

Az első meglepetés akkor ért minket, amikor a telefonból azt hallottuk, hogy "köszönjük megrendelését, kollégáink három héten belül kimennek". Fogszívás, fejvakarás és indulatcsitító keresztrejtvény-fejtés: fájdalmasan ért minket a három hetes időtartam, legalábbis jómagamat, ugyanis az előző szolgáltatótól már könnyes búcsút vettünk, és ott álltunk fegyvertelenül, kitéve az világhálónélküliség embertelen körülményeinek. Arra számítottunk, három napon belül kitáncolnak, behajítják a kábeleket, beüzemelik a modemet és még egy masnit is raknak rá örömükben.

No, nem baj... Minthogy túl drágának tartottam a mobilnetes megoldást - főleg, hogy csupán három hétig lenne rá szükségem -, úgy határoztam, melóm végeztével beülök a Duna Plázába, hogy wifin keresztül lássalak el benneteket a gamer-világ érdekes híreivel. Az első hét maga volt a Pokol... Tudjátok, milyen fárasztó órákon át ott ülni, miközben folyamatosan arra gondolsz, mikor indul a buszod? Második hét... a Poklok-Pokla! Harmadik hét: ezt már a Sátán sem bírta tovább nézni.

A harmadik hét elteltével azért felhívtuk őket, hogy mikorra várhatók azok a dolgos manók, akik beszerelik a dolgokat - mondják, hogy napokon belül. Remek. Végül a negyedik héten kijönnek - felhívnám rá a figyelmet, hogy szerény ismereteim szerint ez kitesz egy HÓNAPOT! - és bedobták a kábeleket: volt TV-nk. Internet nem. Egy csöppet felindult voltam, hisz még egy ilyen nihilista kapitányt is fel lehet paprikázni, csak kellő türelem szükségeltetik hozzá. Újfent a telefonhoz nyúltam és tárcsáztam.

- Öööö... XY vagyok itt XY címen és kint voltak a fiúk, hogy bekössék a TV-t meg az Internetet, de ez utóbbit valahogy nem sikerült kivitelezniük.
- Hogyhogy? Nincs kábel?
- De, az van, csak...
- Köszönjük, hogy minket választott...
- De modem az nincs.

És mit gondoltok, erre mit mondott a szolgáltató? "Jah, hát azt majd három héten belül kiviszi valaki..."

Máig nem tudom, mi szállt meg, de sztoikus nyugalommal nyomtam ki a nénit, és úgy döntöttem, ezt az élményt csak egy olcsó művészfilmmel moshatom ki agyvelőmből.

Mára már van internetem, de csak és kizárólag Anyám ismeretségi körének köszönhetjük, és semmiképp sem a drágalátos UPC-nek, akiknek látszólag sem ügyfelekre, sem az ügyfelek pénztárcájában csengő-pengő érmékre, vagy a ropogós papírosokra nincs szüksége az elmúlt időkben. Tudja valaki, mi a frászkarika történt a világgal, amíg aludtam?
7 hozzászólás

Lac

13 éve, 9 hónapja és 16 napja

Nem vagyok szerencsére közeli kapcsolatban a fent említett szolgáltatóval, de egy időben elég sokat olvastam a khm... Pazarló Rák blogot, ahol gyakran volt téma a cég, persze nem az ügyfélbarát hozzáállása miatt.

válasz erre

marco

13 éve, 9 hónapja és 17 napja

DNS írta:
Hát Keptén uram, bizony erre mondják, hogy nagybetűs szívás. Manapság tényleg naivitás azt gondolni, hogy a dolgok valóban úgy működnek, ahogy kéne, normális vagy elvárható lenne.

Sajnos a telekom szolgáltatóknál (is) mindig számolni kell a 3-4 hetes kiszállási- meg egyéb reakcióidőkkel, és igazából egyik sem jobb a másiknál. Úgyhogy szolgáltatóváltásnál mindenképp legalább egy, de inkább két három hónapra előre fel kell térképezni a terepet, és mihamarabb lezsírozni a dolgokat - habár még így sem száz százalék, hogy minden időben és okés lesz. Persze az ember általában igyekszik pozitívan állni a dologhoz, és netán még reménykedik is, hogy az ő esetében másképp történik, és minden simán megy, de legtöbbször sajna csalódás a végeszomorú smiley

Mint ahogy ezeknél a pofátlan devizahiteleknél is lehetett (kellett?) volna gubancra számítani. Mert hát végül is ki a franc tudja hosszú évekre előre megjósolni, hogy mi a bánat lesz a gazdasággal meg azzal a fránya árfolyammal, nem-e lesz netán két-háromszorosa az eredetinek...
Anno a sokat szidott rendszerben volt hasonló a Matáv hozzáállása... De hogy a XXI. században is ez menjen...

válasz erre

DNS

13 éve, 9 hónapja és 18 napja

Hát Keptén uram, bizony erre mondják, hogy nagybetűs szívás. Manapság tényleg naivitás azt gondolni, hogy a dolgok valóban úgy működnek, ahogy kéne, normális vagy elvárható lenne.

Sajnos a telekom szolgáltatóknál (is) mindig számolni kell a 3-4 hetes kiszállási- meg egyéb reakcióidőkkel, és igazából egyik sem jobb a másiknál. Úgyhogy szolgáltatóváltásnál mindenképp legalább egy, de inkább két három hónapra előre fel kell térképezni a terepet, és mihamarabb lezsírozni a dolgokat - habár még így sem száz százalék, hogy minden időben és okés lesz. Persze az ember általában igyekszik pozitívan állni a dologhoz, és netán még reménykedik is, hogy az ő esetében másképp történik, és minden simán megy, de legtöbbször sajna csalódás a végeszomorú smiley

Mint ahogy ezeknél a pofátlan devizahiteleknél is lehetett (kellett?) volna gubancra számítani. Mert hát végül is ki a franc tudja hosszú évekre előre megjósolni, hogy mi a bánat lesz a gazdasággal meg azzal a fránya árfolyammal, nem-e lesz netán két-háromszorosa az eredetinek...

válasz erre

Vendég

13 éve, 9 hónapja és 18 napja

Szégyen... Azt hiszik mindent megtehetnek..

válasz erre

skyman

13 éve, 9 hónapja és 18 napja

Sajnálatos mód mostanság ez járja mindenhol. Hatalmas türelem kell, mert ha az ember elküldi őket oda ahova kell akkor még ő baszik rá.

De a lényeg, hogy happy end-el zárult. röhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley

válasz erre

marco

13 éve, 9 hónapja és 18 napja

Hát igen igen... T-vel nekem is van sztorim. Leírom majd blogban én is mert hsz-ként rohadt hosszú lenne!mosolygó smiley

válasz erre

Vendég

13 éve, 9 hónapja és 18 napja

Sajnos mindenhol ez tapasztalható. A T sem jobb, mi megrendeltünk egy szolgáltatást, iptv-t. Bekötötték, de nem működött, állandóan fagyott, nézhetetlen volt. Alig több mint egy hónapig bírtuk, aztán közöltük, hogy nem tartunk rá igényt. Kikötöttek, majd jött egy tízezres csekk, mondván ez a lelépti díj, de majd jön az hbo miatt is valami tízezres nagyságrend. És nincs vége, jön még ez is az is. Jeleztük, de hát állandóan rossz volt, nem lehetett nézni, és ezt folyamatosan jelentgettük is be. Mondják, ok, fizessük be, és reklamáljuk meg. Ezek hülyék. Természetesen nem fizettünk, majd lesz valami...

válasz erre
 

kapcsolódó tartalmak

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja