The Division double béta blokkoló

2016. február 22.
28.0331
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
5t3v3nk3 profilja, adatai
5t3v3nk3
A tavasz egyik legnagyobb hypejával döngető játéka kétségkívül az Ubisoft "formabontó" , "lélegzetelállító" , "ilyen még nem volt" MMORPGTPS-e a Dö Divízsün.



The Division double béta blokkoló - 1. kép



Az alapsztori röviden: kitör egy járvány New Yorkban, sokan meghalnak, de nem mindenki, a várost karantén alá helyezik, és benn a falak mögött kitör a küzdelem a túlélésért, vagy mi.
Mi meg a jófiúk csapatában játszunk a Divízió tagjai vagyunk, a hős lovagok, akik segítenek a járványügynek meg a benn rekedt embereknek, és jól lelövik a gonosz kisz gec.. izé a bajkeverő elemeket.

A Ubi két bétakört engedélyezett eddig a népnek (eddig!!), egy zártat és egy nyíltat, nekem mind a kettő összejött, igaz a zártra csak zárás előtt 6 órával kaptam kódot, de azt meghosszabbították, szóval nem volt az se rövid. Lássuk én mit láttam a UbiSoft új üdvöskéjéből.

A játék NAGYON DURVÁN fest. Ahogy kimegyünk a káosz sújtotta NY-ba előszór, egyből elkap a hangulat és odaáll mellénk. Mutatja, hogy nah, ilyen egy zsúfolt város amit sietve hagytak el és még a hó is esik. Meg a nap süt. Meg gőzölögnek a csatornafedelek. Meg néha köd is van.
Egyszóval a játék: SZÉP.

Cserébe a 1,5 éves közép-izom gépemen mediumban jó ha 30 FPS-t produkált a zárt bétában, néztem is hogy így szalad az idő?


The Division double béta blokkoló - 2. kép



Aztán kitakarítottam a gépem, a pormedvék irhája a falamat díszíti...

A cucc a nyílt bétában vígan ment highban(ultrát nem néztem) 60FPS-t. Egész jó. Itt írnám le, hogy az opciók állítása feleslegesen körülményes, mindig újra kell indítani a cuccot, ha mókolunk valamit, remélem a release után ez nem így lesz.

Tehát a játék szép, az animációk jók, az audiovizuális csomag rendben van, igaz volt pár pálya alá esés, de vélhetően a béta nem örökíti ezt tovább a végleges verzióban, meg apró ütközésdetektálós bugok, de nem volt vészes fogjuk rá a bétára.


The Division double béta blokkoló - 3. kép



Tehát a The Division egy komoly fedezékhasználatra építő tps lövölde, ahol a teljes felszerelésünket testre szabhatjuk, és mint egy vérbeli RPG-ben , itt is mindennek van attribútuma, még két mezei M4-es közt is lehet nagy DPS különbség, elsőre kicsit fura, de meg lehet szokni. A Single/Co-op része a játéknak elég meggyőző, a megszellőztetett küldetések jók (2 fő missziósorozat eső küldetése játszható a bétában), a történet csavarosnak tűnik, van benne potenciál.


The Division double béta blokkoló - 4. kép



Maga a tűzharc is remek, élvezetes, ha nem használjuk a fedezékeket, mehetünk egyből a nejlonzsákba. Itt térnék ki rá, hogy a harc egyedül is jó, de ketten vagy többen az igazi feeling, ilyenkor az ellenség is többen van( az a nyelvtan ember....) szóval a kihívás is megmarad.
Fegyvereink testre szabhatók, optika, csőszájfék/hangtompító, plusz markolat a cső alá, szín, minden mi szem szájnak ingere, és ezek nem csak díszek, minden ad valami plusz tulajdonságot ( jó a szín nem), jobb célzás, kisebb visszarúgás stb.

Külön plusz pont a karaktercicomázóknak, hogy emberünk páncélzata és a felsőruházat két külön dolog, ergo nem kell a kedvenc narancsszőrmével szegett fekete SWAG dzsekit csak azért eldobnunk, mert jött valami erősebb páncél, csak simán felvesszük alá és mehetünk virítani.

Tehát a single/co-op egy jól összerakott modern kori akció rpg, ami nem mutat nagy forradalmat, de van elég benne, hogy jól süljön el.

Aztán ott van a város a városban a DarkZone, ahol nincs összeköttetés a központtal, ergo nincs törvény.

"Ami a SötétZónában történik, ott is marad."

Ez a játék PvP arénája, ami remek alapötletre épül: Bemegyünk, és rengeteg más ügynök is ott van benn, ám a single/co-op-al ellentétben itt már egymásra is lőhetünk. Igen ám, de ha megsebesítünk egy szövetségest, kívülállók leszünk,(rouge) és bárki büntetlenül arcon lőhet minket. Ha rougeok vagyunk egy számláló kezd pörögni, ha letelik az idő, újra sima ügynökök leszünk.

Ez az alap, ere jön, hogy a DZ-ban rengeteg láda van amik , a béta alapján, sokkal combosabb lootot rejtenek mint a Single/co-op helyszínek. Ha felmarkolunk egy ilyen cuccot, az egy sárga tartályba kerül a táskánk alá, ebbe több cucc is belefér, de véges a mérete, és ha úgy érezzük, hogy megvagyunk, el kell mennünk egy Kivonási Zónába, fellőni egy jelzőrakétát, és várni a helikoptert, ami kiviszi az értékes cuccokat.
A jelzést mindenki látja. Innen már ellehet képzelni mekkora harcok bírnak kirobbanni az LZ körül.


The Division double béta blokkoló - 5. kép



A DZ szintezés külön megy a Single/co-op-tól, minden mob kill, minden Rouge vagy Agent kill, minden loot szerzés ad pontot, és minden rougeként való elhalálozás levon jó sok pontot. A szintnek csupán arra van ráhatása ( a használható fegyvereken felül), hogy az elszórt ládák közül melyiket tudjuk kinyitni, de van amihez nem elég a magas Rank, kell kulcs is amit szintén mobokból lehet kinyerni. Nagy a pörgés, jó a feszkókeltés tehát...

...ez egy jó rendszer lenne.

HA.

A bétában rengeteg játékmechanikai "bug" jött ki ennél a résznél. A kedvencem az egyik skill, a mini lövegtorony ledobásakor jön elő. Ugyanis ha ez valakit, aki szövetséges ügynök, meglő, mi egyből rougeok leszünk. Nade. Az élelmesebb (suttyóbb) játékosok, simán beleszaladnak direkt a lövegtűzbe, minimális sérülést beszedve,, csak hogy aztán minket büntetlenül tiporjanak a földbe.

A másik epik fail, pedig egy olyan pályatervezési hiba, amire Neurotic hívta fel a figyelmem, és mikor belefutottam, nem hittem el. Van egy olyan félemelet-tető a játékban, ahol van egy lvl10-es láda (béta legmagasabb szintű lootcrate-je), és egy fémlétra vezet fel rá, fellőni alig lehet, gránátot szinte nem lehet feldobni. Na most ha ide egy team beveszi magát, azt csinál amit akar.. Ez könnyen megöli a feelinget.
Csókolom az ilyen hibákat simán ki lehetne küszöbölni. De ugyanez a gránátba való szándékos beleszaladás is. És mindig lesz aki kihasználja és mindig elrontja a balanszot. JAVÍTSÁTOK EZT KI, UBISOFT!

Aztán ugye, mint minden nem szimplán PvP-re kihegyezett open world játékban , itt is itt van a playerek -Dickehad- faktora, ami nagyon-nagyon magas volt a bétában. Hátba lövés, szándékos cserbenhagyás, teabag, alacsony szintű playerek csuklóztatása, és társai. Ha már van egy két ilyen szegényes lelkületű ember a szerón, az megmételyezi az egészet. És mivel a játék szinte adja alájuk a lovat a fenti "feature"-ökkel, így ez a játék hibája is.
Toxic community is a Health risk. Capsische?

Egyszóval a The Division egy sokat látott alapokra épülő szép játék, amiben a potenciális tartalom (DZ PvP, single/co-op kampány) kiábrándítóan felemásnak tűnik, és lehet nem éri meg a kockázatot az, hogy hátha az a rész amit nem láttunk ( pl. kraftrendszer, a sztori többi része) majd nagyon viszi a játékot. Ez a játék még nincs kész, foltozásra szorul, és nem a bugok, hanem a játéktervezési bakik a fő problémák.
Én előrendeltem a zárt béta után, de erősen rezeg a léc, lehet lemondom a vérbe.


The Division double béta blokkoló - 6. kép



Pacsi.., köszi hogy olvastad.
4 hozzászólás

[Tiltott felhasználó!]

8 éve, 10 hónapja és 9 napja

[Tiltott felhasználó!]

wegh

8 éve, 10 hónapja és 9 napja

Nagyon király blog lett! kacsintó smiley Remélem ezt visszatérésnek vehetem és ezentúl megint több blogot írsz röhögő smiley Amúgy nekem videók alapján abszolút nem jön be ez a játék, de a környezetemben is mindenki élteti meglepett smiley Videón ennyire nem jön át vagy velem van csak a probléma? röhögő smiley

válasz erre

WarriorAutobot

8 éve, 10 hónapja és 9 napja

Dickehad faktorban említett dolgokat én sem csípem a legtöbbet. De a cserbenhagyást akkor tudom nagyon sétőnek találni ha én képes vagyok a fél pályán Rambóként végig rongyolni mert ő a halálán van, de ő akkor se képes felkaparni ha tőlem 2 centire áll...
Az a baj az ilyen dolgokkal hogy a suttyó népség mindig megtalálja az ilyen dolgokat a játékban és csináljanak akármit a készítők ez nem fog kihalni (kivéve ha megkeressük a gyereket és jól megverjük röhögő smiley ).

válasz erre

Gólem

8 éve, 10 hónapja és 9 napja

Dickehad faktor röhögő smileyröhögő smileyröhögő smileyröhögő smiley

Amúgy a 30 fps és 60 fps között csak a win takarítás volt, vagy mókoltál a beállításokkal is? Azt nem teljesen értettem.

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja