Skyrim: Amit nem értek

2011. november 13.
42.1861
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Shade profilja, adatai
Shade
Nem találtam jobb helyet ahova ezt beírhatnám, ezért ide ideális, bár rövid lesz. Csak mutatni szeretnék egy érdekesnek mondható dolgot, ami azon alapszik, miszerint a Skyrimben lesznek "Dinamikus árnyékok", ez kétségtelen. De az már nem világos, hogy miért úgy kellett ezt meg valósítani, ahogy jelenlegi formájában van. Beletették, remekül mutat, tényleg, de azt nem értem, hogy miért csak 1-2 helyen van ilyen és ráadásul nem jó helyen, meg sok esetben ott nincs ahol tényleg jól mutatna. Mert tényleg, ha van árnyék, meseszépen néz ki, de ahol nincs, ott nagyon csúnya.

Ennek szemléltetésére csináltam pár képet.


Skyrim: Amit nem értek - 1. kép



Skyrim: Amit nem értek - 2. kép



Skyrim: Amit nem értek - 3. kép



Skyrim: Amit nem értek - 4. kép



Skyrim: Amit nem értek - 5. kép



Mondhatnánk azt, hogy a jobb futás érdekében csinálták, de rosz kifogás lenne, mert emlékszem pl az arcaniara, ahol a leg apróbb kis fény pont is vetett árnyékot, és nem is lassult tőle annyira, és nagyobb területeket kezelt egyben mint a Skyrim. Ez már nem tudom, hogy lustaság-e, vagy csak paraszt vakítás.

Ne tessék félre érteni, a játék eszméletlen jó, csak egy észrevétel volt a grafika egy eleméről.
13 hozzászólás

sasikaa

13 éve, 5 hónapja és 13 napja

Meg kell szerezzem. Magyarosításig várok vele, de ki kell próbálni. Nem baj ez az árnyékos dolog.

válasz erre

Vendég

13 éve, 5 hónapja és 24 napja

Ryo san írta:
Menjetek már,majd kijavítják a srácok!Így is az idei év legjobbja,hát még ha elsőre minden tökéletes lenne. kacsintó smiley
azért jó lenne ha nem ****ul jönne ki...

válasz erre

Ryo san

13 éve, 5 hónapja és 24 napja

Menjetek már,majd kijavítják a srácok!Így is az idei év legjobbja,hát még ha elsőre minden tökéletes lenne. kacsintó smiley

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 3 napja

#9 ? 12 órája és 14 perce
az bizony!nyelvnyújtó smiley

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 3 napja

de durva!meglepett smiley

válasz erre

Shade

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

De tényleg, ennyi az egész:
http://www.youtube.com/watch?v=JZsqCXU9ki4&feature=related
Egy ilyen régi enginnel sem nagy cucc, vagy az unreal engine 2-vel.
És sokat dob rajta. Gratulálok a fejlesztőknek. röhögő smiley

válasz erre

Shade

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

Szerintem is az van, hogy, hogy nem tudták rendesen lepotimalizálni és csesztek minden fényforráshoz ilyet tenni, de az is érdekes, hogy ami van fényforrás, a "dynamic point light" csak oda van biggyesztve, rosz helyre...ez már csak lustaság...de megnéztem, hogy mennyire van köze a futáshoz az árnyékoknak, ezért megnéztem, hogyan fut úgy ha totál kikapcsolom az árnyékokat, meg úgy hogyha felrakom teljesen tűélesre, talán 3-4fps különbség, ami nem gáz...

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

De most komolyan hogyan lehet ilyeneket bénázni???

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

Én ilyeneket észre se veszek...

válasz erre

Vendég

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

Azért elég sazrul néz ki. Én azt hittem ez a játék valami überbrutál cucc!

válasz erre

Lac

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

Igazság szerint a Bethesda egy valamihez nem értett sohasem: az optimalizációhoz. Mind a Morrowind, mind az Oblivion sokkal szebben futott, miután egy kis idővel a megjelenésük után felkerültek a javítások. Szerintem ez is csak egy technikai malőr, s az első patch-ek egyike majd rendbe rakja az árnyékokat. A kesztyű mindenesetre mentkacsintó smiley

válasz erre

marco

13 éve, 6 hónapja és 4 napja

Tőlem is egy kesztyű. Jól észrevetted a hibát.

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja