/>
Folynak a találgatások, vajon mi lesz benne, hogy alakul át, ki lesz Faith, mégis hogy is lesz ez az egész koncepció. Az alábbiakban az én személyes agymenésemet fogjátok olvasni, remélem legalábbis! :D
A mai napon előkerültek újabb koncepciós rajzok, ismerjük a két évvel ezelőtti(jézusom már két év) trailer tartalmát, és persze az alapjátékot.
A 2009-es ME koncepciója a következő volt: karakterünk egy veszedelmesen vakmerő és ügyes parkour-futár volt, akinek az első koncepciók szerint táskákat kellet volna mozgatnia, ám a későbbi sztori központú tervezésből ez a feature végül kimaradt. A helyszín egy steril, de mégis fantasztikus hangulatú város volt, a grafika tiszta éles színekkel operált.
a grafikai stílus megmarad, saját magukat rúgnák tökön ha ehhez hozzányúltak volna, az alapkoncepció is , eddig úgy tűnik, megmarad, ám a friss koncepciós képek sugallnak pár drasztikusnak mondható változást. Lássuk csak.
A következő kép a Mirrorsedge.com oldalról származik külön kiemeltem rajta két érdekes momentumot.
A Kékek(zsaruk, biztonságiak) koptere. Emlékezhetünk, hogy az előző részben a Black Hawk-ra nagyon hajazó kopterek voltak, azaz a fegyverzet jelenkori, kortárs cucc volt.
A képen egy eléggé futurisztikus egység figyelhető meg, teljesen friss egyedi koncepció. Ez alapján megkockáztathatjuk azt a kijelentést, hogy a játék univerzumának kora szalad előre a mostani korhoz 10- 15 évet. Láthatjuk hogy Faith arca is megváltozott kicsit, fiatalabb lett, mint az első részben, ez azt jelenti, hogy a EA totálisan újraírja a sztorit és egy teljesen új univerzumot húz fel köré.
Erre enged következtetni a alant látható "futárvadász" felszerelése, sisakja is.
A másik érdekesség Faith csuklóvédője, és láthatóan kelléktára. Tippim szerint ebbe bekerül majd egy grappling hook szerű cucc, ami méretéből adódóan nem soktíz métert, de mondjuk, kisebb távolságokat áthidalhatóvá tesz majd, Ha ez bekerül, üde újdonság lesz a mozgáskultúrában. Másik lehetőség erre épülve a bizonyos zárak rendszerek feltörése, hisz abban a kis "szerszámos ládában" elférhet több ilyen kütyü is.
Ezek fényében, no meg a Catalyst alcímében, ami ugye a katalizátorra utal, mely egy olyan anyag, amely kémia változást segít létrehozni, de ő maga nem változik, szóval ezek alapján sejthető a sztori felépítése is, kettő vagy több frakció közt kell majd lavírozni, változásokat katalizálni. Mindezt küldetést rendszerben és szabadon bejárható város mellett.
ez közel áll az eredeti koncepcióhoz, és homlokegyenest ellenkezik a sztori központúsággal, már ha valóban valami hasonló dolog készül az EA DICE műhelyében.
Várom a véleményeteket a témában, próbáljuk kirakni, mivel durrant a DICE, éljük át a kreatív várakozás élményét közösen! :D