Magyarok a játékfejlesztésben

2013. augusztus 06.
42.4891
Advertisement
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
totyak profilja, adatai
totyak
Magyarország világviszonylatban csak csepp a tengerben, mégis bárhol, bármikor történik valami fontos esemény, szinte biztosak lehetünk benne, hogy honfitársaink jelen vannak. Nincs ez másképp a videojátékok világában sem.



Magyarok a játékfejlesztésben - 1. kép



A maroknyi magyar érdekeltségű játék mellé remélhetőleg nemsoká csatlakozik egy újabb gyöngyszem, méghozzá kalandjáték stílusban, a klasszikus iskolát követve, vagyis kézzel rajzolt, point and click formában. A játék alapsztoriját Lőrincz L. László (alias Leslie L. Lawrence) egyik regénye, a Keselyűk Gyászzenéje ihlette és a magyar Mystery Interactive stúdió dolgozik rajta Szabó Miklós vezetésével.

A játék a Requiem of the Vultures címet kapta és igyekszik az eredeti regény történetét követni, amellett, hogy vélhetően fantasztikus élménnyel, humorral és kőkemény fejtörőkkel ajándékozza meg a játékosokat. A fejlesztők szerint néhol muszáj volt hozzáadni, vagy elvenni kisebb dolgokat a sztoriból, a gördülékeny játékmenet érdekében, de erre az író minden esetben engedélyt adott és a játék így sem üt majd el az eredeti történettől.


Magyarok a játékfejlesztésben - 2. kép



A projekt 2007 óta formálódik, a csapat összetétele is változott az évek alatt és a fejlesztés során többféle megvalósítási lehetőséget is kipróbáltak kisebb-nagyobb sikerrel, míg végül megtalálták a megfelelőt, az Unity3D motort és azzal folytatják a munkálatok jelenleg is.

A fejlesztők úgy tervezik, hogy a játékot egyben, nem epizódokra bontva kapjuk majd kézhez, illetve Szabó Miklós elmondása szerint 10-12 óra játékidőt garantál majd a kalandoroknak. A látványvilágért a német Matthias Kempke felelős, de többségében magyarok alkotják a stábot. Nagy örömömre természetesen terveznek a játékhoz magyar feliratozást és szinkront is. De nyilván az angol, illetve vélhetően a német nyelvek is részét képezik majd a végső alkotásnak.

Előzetes tervek szerint 2014 második negyedévében lenne esedékes a megjelenés. Magyarországon egy dobozos, gyűjtői kiadást terveznek piacra dobni, a világ többi részén pedig a digitális terjesztés tűnik ésszerűnek. Platformokról egyelőre nem esett szó, de a motor miatt szinte az összes jelenleg elfogadott rendszerre megjelenhetne a játék, illetve a hivatalos oldal is multiplatformként emlegeti.
20 hozzászólás

Vendég

11 éve, 3 hónapja és 6 napja

Elindult a jatek Indie GoGo kampanya:

Bovebb informacioert latogass el a Mystery Interactive oldalara.

Aki tud csatlakozzon!

Koszonjuk!

... a fejlesztok.

válasz erre

ciohinit

11 éve, 6 hónapja és 21 napja

Hihetetlen teljesítményre vagyunk képesek! Erő és ész, a ranglétrán szinte majdnem legelöl! Hurrá skacok, csajok! kacsintó smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

sasikaa írta:
Na de amikor ilyenek készülnek, akkor gondolkodok el, hova is juthattunk volna ha nincs a múlt... Milyen ember a magyar? Multifunkciós zseni. De mindenki, nem csak ők! Aki megél ennyi pénzből, és még van kedve/ihlete kitalálni valamit, ami még király is! Ha nem is mindenki magyar, attól még a lényeget ebben is mi csináljuk. A kaland gammákat nem szeretem, de nézzük csak ki is csinálta az utóbbi ÉVEK legjobb Diablo klónját? Ki is? nyelvnyújtó smiley
Magyar ember nagyon kreatív. Nem hiába fűződik magyar névhez nagyon sok fontos találmány.

válasz erre

Matsuura

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

a SWINE játék is magyar volt nem? vagy részben? röhögő smiley
az mókás volt

válasz erre

sasikaa

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

Na de amikor ilyenek készülnek, akkor gondolkodok el, hova is juthattunk volna ha nincs a múlt... Milyen ember a magyar? Multifunkciós zseni. De mindenki, nem csak ők! Aki megél ennyi pénzből, és még van kedve/ihlete kitalálni valamit, ami még király is! Ha nem is mindenki magyar, attól még a lényeget ebben is mi csináljuk. A kaland gammákat nem szeretem, de nézzük csak ki is csinálta az utóbbi ÉVEK legjobb Diablo klónját? Ki is? nyelvnyújtó smiley

válasz erre

Krees9116

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

Krees9116 írta:
Ebben talán a Warhead, ami nem magyar, a többi mind az mosolygó smiley A Stormregionos srácok számomra pedig különösen kedvesek mosolygó smiley
nem 'teljesen' magyar. Bár az érdemi munka itt folyt, ha jól tudom, úgyhogy simán belefér ez is.

válasz erre

Krees9116

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

totyak írta:
Sok volt a listán, amit nem is ismerek, köszi a linket. Magyar játéknak főleg azt nevezném, amiben kifejezetten nagy számú magyar programozó dolgozik. Ott, ahol csak néhány besegítettek, azok nálam nem magyarok. De persze,van rengeteg tényleg magyar.
Ebben talán a Warhead, ami nem magyar, a többi mind az mosolygó smiley A Stormregionos srácok számomra pedig különösen kedvesek mosolygó smiley

válasz erre

totyak

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

Krees9116 írta:
Azért akad jócskán magyar játék, legfeljebb nem tudják, hogy magyar. Nemrég meg is jelent egy lista magyar gamekről, bár én a régi klasszikusok közül vettem volna még bele néhányat, de így is szép.

Inkább így linkelem, nem direktbe: https://plus.google.com/u/0/103732035588449473598/posts/JvSGujccq8G
Sok volt a listán, amit nem is ismerek, köszi a linket. Magyar játéknak főleg azt nevezném, amiben kifejezetten nagy számú magyar programozó dolgozik. Ott, ahol csak néhány besegítettek, azok nálam nem magyarok. De persze,van rengeteg tényleg magyar.

válasz erre

richie8

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

Várós. Végre valami igazán magyarral is játszhatunk mosolygó smiley

válasz erre

Krees9116

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

totyak írta:
Lehetne találni talán két tucat játékot, ami ténylegesen magyar gyökerekkel bír. Pedig érdekes módon a magyar játékok általában jól sikerülnek. Több kellene belőlük.
Azért akad jócskán magyar játék, legfeljebb nem tudják, hogy magyar. Nemrég meg is jelent egy lista magyar gamekről, bár én a régi klasszikusok közül vettem volna még bele néhányat, de így is szép.

Inkább így linkelem, nem direktbe: https://plus.google.com/u/0/103732035588449473598/posts/JvSGujccq8G

válasz erre

totyak

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

marco írta:
Várós. Leslie L Lawrence az egyik kedvenc írom, a point & click pedig az egyik kedvenc stílusom, bár pár éve nem nagyon jutok hozzá, hogy játszak ilyen játékkal.
Én akkor kaptam rá a stílusra, amikor már annyira vacak volt a gépem, hogy más nem indult el, csak kaland röhögő smiley Amióta normális gépem van, nem hogy kalanddal, szinte semmivel nem játszom :-(

válasz erre

Maniac

11 éve, 6 hónapja és 23 napja

totyak írta:
Jumurdzsák gyűrűje röhögő smiley Naná, hogy tudom, meg is van.
Azaz! röhögő smiley Nagy királyság volt. mosolygó smiley

válasz erre
12a(z) 2 -ből
 

kapcsolódó tartalmak

Nincsenek kapcsolódó cikkek.

 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja