A maroknyi magyar érdekeltségű játék mellé remélhetőleg nemsoká csatlakozik egy újabb gyöngyszem, méghozzá kalandjáték stílusban, a klasszikus iskolát követve, vagyis kézzel rajzolt, point and click formában. A játék alapsztoriját Lőrincz L. László (alias Leslie L. Lawrence) egyik regénye, a Keselyűk Gyászzenéje ihlette és a magyar Mystery Interactive stúdió dolgozik rajta Szabó Miklós vezetésével.
A játék a Requiem of the Vultures címet kapta és igyekszik az eredeti regény történetét követni, amellett, hogy vélhetően fantasztikus élménnyel, humorral és kőkemény fejtörőkkel ajándékozza meg a játékosokat. A fejlesztők szerint néhol muszáj volt hozzáadni, vagy elvenni kisebb dolgokat a sztoriból, a gördülékeny játékmenet érdekében, de erre az író minden esetben engedélyt adott és a játék így sem üt majd el az eredeti történettől.
A projekt 2007 óta formálódik, a csapat összetétele is változott az évek alatt és a fejlesztés során többféle megvalósítási lehetőséget is kipróbáltak kisebb-nagyobb sikerrel, míg végül megtalálták a megfelelőt, az Unity3D motort és azzal folytatják a munkálatok jelenleg is.
A fejlesztők úgy tervezik, hogy a játékot egyben, nem epizódokra bontva kapjuk majd kézhez, illetve Szabó Miklós elmondása szerint 10-12 óra játékidőt garantál majd a kalandoroknak. A látványvilágért a német Matthias Kempke felelős, de többségében magyarok alkotják a stábot. Nagy örömömre természetesen terveznek a játékhoz magyar feliratozást és szinkront is. De nyilván az angol, illetve vélhetően a német nyelvek is részét képezik majd a végső alkotásnak.
Előzetes tervek szerint 2014 második negyedévében lenne esedékes a megjelenés. Magyarországon egy dobozos, gyűjtői kiadást terveznek piacra dobni, a világ többi részén pedig a digitális terjesztés tűnik ésszerűnek. Platformokról egyelőre nem esett szó, de a motor miatt szinte az összes jelenleg elfogadott rendszerre megjelenhetne a játék, illetve a hivatalos oldal is multiplatformként emlegeti.