A XVII. századi Japánban járunk, egy nagy polgárháború végén. Itt él történetünk főszereplője, Miyamoto Usagi, aki a háborúban elvesztette "főnökét", így egy magányosan élő úr nélküli szamuráj, azaz ronin lett. Usagi egy hatalmasra nőtt nyúl egyébként, így elég feltűnő jelenség.
Vele kell végigküzdenünk számtalan pályát a platformer típusú hack & slashben. Utunk folyamán rengeteg - bár nem túl változatos - ellenséggel kell harcba szállnunk, és növelni harci tudásunkat. A harci tudás mellett karmánk is van, aminek növelését egyéb szereplőkkel való találkozások folyamán is elérhetjük, a dolgozó parasztok, vagy épp papok előtt meghajolva, megadva nekik a tiszteletet, plusz karmára tehetünk szert.
A játék grafikailag nem volt kiemelkedő, azonban előremutató volt, az FPS-ekben később megjelenő sebzésmutató itt már megtalálható volt, de említhetném a fejlődési fa alapokat is (karma). A zene azonban különösen jól sikerült, az alapvetően lágy, kellemes aláfestőzenét azonnal felváltja egy pörgős, harcias ütemű dallam, ahogy harcra kerül a sor.
Talán látható már hogy a karma a legfontosabb amire figyelnünk kell, mégpedig azért, mert ha meghalunk, az aktuális karmától függ, honnan kezdjük a játékot. Épp ezért mondjuk a szegényeknek érdemes pénzt is adni, mert ez még megdobja a fejlődést.
Egyébként nem tudom, hogy feledkezhettem meg róla, anno 3 joystickom bánta ezt a játékot. :D