Itt az Escape Velocity béta!

2015. február 08.
27.2851
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
OtterWorks_Blogger profilja, adatai
OtterWorks_Blogger
Sziasztok gamerek, reméljük jól telik a hétvége és mi most rá tudunk dobni még egy lapátal a hangulatra! Örömmel adjuk hírül, hogy több hónap kemény munkája után az OtterWorks első játéka, az Escape Velocity béta állapotba jutott, mi pedig szeretnénk ha kipróbálnátok - EXKLUZÍVAN, csak Ti!


Eljött végre az a pillanat amikor a Ti segítségeteket kérjük ahhoz, hogy a játék még jobb lehessen, igazán olyan space shooterként jelenhessen meg a végleges verzió, amit szerettek, hiszen elsősorban nektek készül az Escape Velocity.

Mielőtt továbbmennék, kérlek kattints és gyere velünk bétázni! EZEN A LINKEN tudsz bejelentkezni a bétára, és mi küldünk neked egyedi kulcsot, amivel a Google Play-ből eléred a játékot!

Csata közben

Csata közben



Mondd meg Te, mi legyen a játékban!
A játékmenet alapvető funkciói körüli munkák végére értünk, most következik a legkedvesebb fázis, a harcrendszer finomhangolása. Fontos, hogy a végleges játék mindenki számára kellő kihívást adjon, emellett ne váljon lehetetlenül nehézzé a játék. Minden pályatípusra beépítettünk egy-egy harcmenetet, mely már az izgalmas procedurális rendszerben működik - vagyis még mi magunk sem tudjuk, hogy adott ellenfél után mi következik ;) - így láthatjátok a játék lényegét!

Nagyon fontos számunkra az a visszajelzés amit tőletek kaphatunk a teljes játékra nézve. A reakcióitok kielemzésére építjük majd ki a végleges játékmenetet, tehát ne kíméljetek minket! A harcrendszer véglegesítése az alapján kerül kialakításra amiket ti jeleztek, javasoltok nekünk!

Csak a Game Channel tagoknak!
Minden Game Channel tag igényelhet bétakulcsot és amennyit csak tudunk, ki is osztunk! Fontos hogy sehol máshol nem lehet ilyen kulcshoz jutni, kizárólag a fent már megadott linken, tehát EZEN A LINKEN!

Segítségeteket a Game Channel-el együttműködésben honoráljuk is! Hamarosan egy kérdőívet teszünk közzé, ahol néhány kérdés megválaszolása után GC kreditekkel lesztek gazdagabbak (nem tudjuk pontosan mennyit adnak marcoék, de valami 10 és 100 közötti kreditről hallottam ;)) valamint meglepetésként kiválaszthatjátok a GC hajóját ami csak a GC accounttal rendelkező játékosoknak lesz elérhető az éles verzióban a hangárban!

Automatikus tüzelés és egyéb opciók beállítása játék közben

Automatikus tüzelés és egyéb opciók beállítása játék közben



Az űr Téged is vár, Parancsnok!
A bétában három pályatípuson tehetitek próbára képességeiteket, nagyjából hasonló nehézségű ellenséges hullámok mellett. A hajónk fegyverzetének hangolása is fontos feladat és természetesen ebben a témában is számítunk a Ti véleményetekre! A béta minden Game Channel tagnak ingyenes és exkluzív lehetőség, ne felejts hát bétakulcsot igényelni most!

Kétségbeesni akkor sem kell ha már lángokban áll a járgány, csak hívnod kell a droidjaidat! ;)

A hajtőművek feldübörögtek, kezdődjön hát a harc!
32 hozzászólás

OtterWorks_Blogger

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

totyak írta:
Ma munka közbeni szabad perceimben tovább játszottam a játékot, így újabb észrevételeim is vannak.

Az egyik a bolt részhez kapcsolódik. Hiába van elég kreditem, jelen esetben most éppen 2420-at mutat a számláló, nem reagál a fejlesztésre. Rányomok pl. a pajzsra, ami 1600 kredit, de nem veszi meg, pedig nincs tele a pajzsot jelző lila csík a leírásnál, tehát ha jól sejtem engednie kellene megvenni. És ez sűrűn előforduló probléma. Ha többször megnyomom a gombot, akkor meg előfordul néha, hogy kétszer is megvesz valamit, mert kifutja a kreditből. De nem csak a fejlesztés gombokat érzékeli nehezen a játék, hanem az egyes fejleszthető dolgok leírásai sem mindig jönnek be, ha rájuk nyomok.

Másik, amit észrevettem, hogy néha, egyes hajófajták képbe érkezése előtt alul a képernyőn egy pillanatra felvillan a hajó képe. Ebből pedig rögtön tudom, hogy milyen hajó fog érkezni. Pl. a zöld űrhajóval, ami a kép jobb oldalán szokott bejönni, sűrűn előfordul ez a dolog nálam.

Illetve lenne egy kérdésem is. Kristályt hogy lehet szerezni? A Boltban látom, hogy jelenleg 20 kristályom van, illetve kristály csomagokat lehet vásárolni (gondolom az rendes pénzbeni ár, ami az egyes csomagok mellett fel van tüntetve). Játék közben hol találok? Lehet elkerülte a figyelmemet valami.

Ehhez kapcsolódik még egy probléma. Amikor háromszor kilövik ahajómat, a játék felajánlja, hogy vegyek javítódrónt 20 kristályért. Elvileg van is pont 20 kristályom, de hiába kattintok a +1 Drón gombra, semmit nem reagál.

És végül még egy kérdés. Hogyan juthatok különböző színű nyersanyagokhoz. Feltételezem az a nyersanyag, ami akkor keletkezik, amikor kilövök egy ellenséges hajót. Nálam az mindig kék.

Természetesen, ha valami olyasmit jelzek hibának, ami nem az, vagy direkt van úgy, illetve butaságot kérdezek, akkor elnézést, én csak a tapasztalataimat írom le, nem tudhatom, hogy milyennek álmodtátok meg a játékot.
Köszönjük a kitartó tesztelést!

A Bolt GUIban lévő hibákat mások is jelezték, javítani fogjuk őket. A hajó felvillanást mi is észrevettüka minap, szintén egy nem kívánatos viselkedés és mindenéppen kezdünk vele valamit.

Kristályt IAP segítéségével lehet szerezni, amelyet a játék jelenlegi állapotában kikapcsoltunk, nehogy kellemetlenség érje a bétázó játékosokat. Ezen kívül küldetések "túlteljesítésével" lehet farmolni. Egy küldetés 3. csillagának megszerzése után a pályára felvehető kristály csomagok érkeznek, amelyekből ingyen kristályhoz lehet jutni, így érdemes bennmaradni a 100% után is. Jelenlegi verzióban azonban még ezt a lehetőséget sem élesítettük, de a következőben már elérhető lesz. Terveink szerint a +1 droidon, és egy-két exkluzívabb hajón kívül minden elérhető lesz kristály felhasználása nélkül is, így a kredit az elsődleges valuta a játékban.

A következő verzióban várhatóan kitisztul a nyersanyagokkal kapcsolatos működés is. Ez adja a játék taktikai magvát. Az eléképzelés az, hogy az egyes fegyverek egy bizonyos színű ásványt fogyasztanak, egy másikat pedig termelnek mikor használjuk őket, így egyfajta láncolatot, vagy hálót alkotanak. A potensebb fegyverekért tehát a gyengébbeket kell használni. Az alapfegyvernek nincs szüksége nyersanyagra, és kéket termel, amelyből a második fegyver-osztályt sütheted el és így tovább. A kezed felemelésekor látható taktikai menüben váltogathatsz az egyes fegyverek között, és hamarosan - a napokon belül érkező újabb verzióban - tisztább képet is kaphatsz a láncolat működéséről.

válasz erre

OtterWorks_Blogger

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

mnorbi írta:
El is küldtem, remélem megkapjátok, és hasznotokra lesz!
Igazán nincs mit!
Köszi ;-)

válasz erre

totyak

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

Ma munka közbeni szabad perceimben tovább játszottam a játékot, így újabb észrevételeim is vannak.

Az egyik a bolt részhez kapcsolódik. Hiába van elég kreditem, jelen esetben most éppen 2420-at mutat a számláló, nem reagál a fejlesztésre. Rányomok pl. a pajzsra, ami 1600 kredit, de nem veszi meg, pedig nincs tele a pajzsot jelző lila csík a leírásnál, tehát ha jól sejtem engednie kellene megvenni. És ez sűrűn előforduló probléma. Ha többször megnyomom a gombot, akkor meg előfordul néha, hogy kétszer is megvesz valamit, mert kifutja a kreditből. De nem csak a fejlesztés gombokat érzékeli nehezen a játék, hanem az egyes fejleszthető dolgok leírásai sem mindig jönnek be, ha rájuk nyomok.

Másik, amit észrevettem, hogy néha, egyes hajófajták képbe érkezése előtt alul a képernyőn egy pillanatra felvillan a hajó képe. Ebből pedig rögtön tudom, hogy milyen hajó fog érkezni. Pl. a zöld űrhajóval, ami a kép jobb oldalán szokott bejönni, sűrűn előfordul ez a dolog nálam.

Illetve lenne egy kérdésem is. Kristályt hogy lehet szerezni? A Boltban látom, hogy jelenleg 20 kristályom van, illetve kristály csomagokat lehet vásárolni (gondolom az rendes pénzbeni ár, ami az egyes csomagok mellett fel van tüntetve). Játék közben hol találok? Lehet elkerülte a figyelmemet valami.

Ehhez kapcsolódik még egy probléma. Amikor háromszor kilövik ahajómat, a játék felajánlja, hogy vegyek javítódrónt 20 kristályért. Elvileg van is pont 20 kristályom, de hiába kattintok a +1 Drón gombra, semmit nem reagál.

És végül még egy kérdés. Hogyan juthatok különböző színű nyersanyagokhoz. Feltételezem az a nyersanyag, ami akkor keletkezik, amikor kilövök egy ellenséges hajót. Nálam az mindig kék.

Természetesen, ha valami olyasmit jelzek hibának, ami nem az, vagy direkt van úgy, illetve butaságot kérdezek, akkor elnézést, én csak a tapasztalataimat írom le, nem tudhatom, hogy milyennek álmodtátok meg a játékot.

válasz erre

mnorbi

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

OtterWorks_Blogger írta:
Ez remélhetőleg sokat fog segíteni ;-)
Köszi :-)
El is küldtem, remélem megkapjátok, és hasznotokra lesz!
Igazán nincs mit!

válasz erre

OtterWorks_Blogger

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

mnorbi írta:
Offline játszok, így erről nem fogtok szerintem jelentést kapni, de akkor mindjárt benyomom a netet, és küldök egy jelentést nektek!
Ez remélhetőleg sokat fog segíteni ;-)
Köszi :-)

válasz erre

mnorbi

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

OtterWorks_Blogger írta:
Szia!

Köszönjük, hogy jelentkeztél a bétára. Az összeomlásokról és hasonló esetekről a Google Play részletes jelentést küld nekünk. Erről az esetről még nem kaptuk meg az információkat, de amint megérkeznik, tüzetesen áttanulmányozzuk, mi is történhetett.

Az operációs rendszeredet említetted, és valóban előfordulhat hogy az lehet a hiba oka, de pontosabbat akkor tudunk majd mondani, amikor megkaptuk és áttanulmányoztuk a jelentést.
Offline játszok, így erről nem fogtok szerintem jelentést kapni, de akkor mindjárt benyomom a netet, és küldök egy jelentést nektek!

válasz erre

OtterWorks_Blogger

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

mnorbi írta:
Sziasztok!

Én is jelentkeztem a bétára, sikeresen le is szedtem az appot, de sajnos nem indul el nálam, ezzel a hibaüzenettel dob ki: "Sorry! The applicationEscape Velocity (process com.Otterworks.Escape_Velocity) has stopped unexpectedly. Please try again."
Telefon: Motorola Milestone 2
Szia!

Köszönjük, hogy jelentkeztél a bétára. Az összeomlásokról és hasonló esetekről a Google Play részletes jelentést küld nekünk. Erről az esetről még nem kaptuk meg az információkat, de amint megérkeznik, tüzetesen áttanulmányozzuk, mi is történhetett.

Az operációs rendszeredet említetted, és valóban előfordulhat hogy az lehet a hiba oka, de pontosabbat akkor tudunk majd mondani, amikor megkaptuk és áttanulmányoztuk a jelentést.

válasz erre

OtterWorks_Blogger

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

totyak írta:
A játék hosszabb tesztelése után több észrevételem is akad. Nem kritika, de ha már bétázunk, akkor leírom.

Az egyik legfontosabb az irányítás és lövés kérdése. Nekem valahogy nehézkes egyszerre irányítani és lőni az űrhajóval, éppen ezért automatikus lövésre állítottam be, de az meg úgy túl könnyű. A hajó lassan mozog, sokat kell mozdítani az ujjam, hogy arrébb menjen (ez lehet szándékos, mert láttam, hogy lehet a hajót fejleszteni), jobb lenne, ha fürgébben mozdulna az irányításomra.

Ami kifejezetten idegesít, hogy ha felemelem az ujjam, bejön a küldetést mutató képernyő. Márpedig sűrűn felemelem, éppen a nehézkes hajó mozgásból adódóan. Ilyenkor szerintem célszerűbb lenne, ha az űrhajóm azon a ponton maradna, ahol hagytam és haladna előre. A menü rész meg gombnyomásra jönne be, amolyan pause funkcióként.

Megfigyeltem, hogy nincs zene a játékban, hiába van a menüben beállítva, illetve némelyik hajók kilövésekor nincs hang. Ilyen pl. az a 4-es kis raj, amik alulról jönnek.

Néha eltűnnek az ellenséges hajók. Ez általában akkor fordul elő, amikor nem sikerül kilőnöm őket, visszafordulnak, lőnek egyet, majd eltűnnek. Lehet ez is szándékos, hogy ne folyamatosan ugyanaz a hajó térjen vissza, ha a játékos béna és nem tudja kilőni.

A különböző típusú ellenfelek könnyen kiismerhetőek. Mindig ugyanazokat a manővereket végzik, rögtön tudom, hogy hova kell helyezkednem, ha nem akarok találatot kapni.

Hirtelen ennyi mondandóm volt.
Köszönjük a kimerítő elemzést, az ilyeneket szeretjük legjobban a fejlesztés ezen szakaszában!

Többen jeleztétek, hogy nehézségeitek vannak irányítással, úgyhogy ezt mindenképpen kezelni fogjuk. Jól átláttad, hogy a hajó manőverező képessége fejleszthető, de abban is egyet értünk, hogy ez nem mehet a játékélmény rovására, úgyhogy ezen változtatni fogunk. Remélhetőleg a folyamatosabb és gördülékenyebb irányítás mellett a pause-menü is használhatóbbá válik. Amennyiben ezek után is gondok lesznek vele, mindenképpen átalakítjuk a működését.

Természetesen a zene még készül, semmiképpen sem maradhat ki.

Mások is jelezték az eltűnő raj problémáját, mindenképpen javítani fogjuk és rövidesen sokkal több, és változatosabb koreográfiájú ellenséghullám is bekerül a játékba, amint sikerült őket megfelelően kiegyensúlyozni és beilleszteni a játékmenetbe, a jelenlegiek pedig többségében kikerülnek majd, így - terveink szerint - mindkét általad vázolt probléma megoldódik.

válasz erre

OtterWorks_Blogger

7 éve, 10 hónapja és 23 napja

VaPe írta:
Nagyszerű lehetőség hogy bele tudunk szólni bármilyen szinten is egy ilyen fejlesztésbe, köszönjük!
Igen, az lenne az alap elképzelés, hogy minél jobban belelássatok a fejlesztésbe, a PlayIT-n tapasztaltakból rengeteget tanultunk, és még ezután is sok munka vár ránk, amiben számítunk a segítségetekre, úgyhogy minél részletesebb a visszajelzés, annál jobb an örülünk neki.

Köszönjük!

válasz erre

mnorbi

7 éve, 10 hónapja és 24 napja

OtterWorks_Blogger írta:
Sajnos meg kell várjuk a holnapot. "Este van, feljött a hold!" :-(
Még annyit, hogy mikor indítanám az appot, gondolkodás nélkül, szinte amint megérintem az ikont, azonnal feldobja a hibaüzenetet.

válasz erre

mnorbi

7 éve, 10 hónapja és 24 napja

marco írta:
Neeeeeeeeem, én nem szoktalak.
Biiiiiiiiiztos?
És mikor nem, hét elején, közepén, vagy a végén?

válasz erre

marco

7 éve, 10 hónapja és 24 napja

mnorbi írta:
A fenébe, finoman mindig elzavarnak innen!
Neeeeeeeeem, én nem szoktalak.

válasz erre
123a(z) 3 -ből

 
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

marco profilja