Fury Online - Egy jó ötlet születése rossz időben.

2014. április 13.
41.2951
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
PaulMarloW profilja, adatai
PaulMarloW
Abban az időben mikor még mindenki zongorázott a Vanilla WoW-ban és az Unreal Engine 3 még annyira gyerek cipőben járt, hogy az UT2003-hoz még mindenki azt mondta paksi atomerőmű kell, született egy játék aminek alapköveit manapság kezdik újra elővakarni.


Egy MMO ami félig rpg félig pedig intenzív pvp csatákat nyújtott a játékosoknak.





Ez volt a Fury vagy akár Unleash the Fury néven is ismerhetik a veterán mmo vadászok.

És hogy miért mondom azt hogy ebben a játékban ma lenne potenciál?Jogosan kérdezhetnétek azt is, hogy ha szerintem megér egy blog írást akkor miért nem él ma a játék.

A játék 3 komolyabb sebből vérzett.
Az egyik az akkor még újdonságnak ható és kezdetleges UE3 rossz optimalizálása...A játék valami olyasmi szinten futtatta anno a motort mint ma az All Points Bulletin (AKA.: APB reloaded).Lehet ma már futtatható szinten van az előbb említett játék de annak idején olyan engine hibák s lagok voltak benne hogy élvezhetetlen volt az egész.
Na ez a játék sem volt különb, még minimális grafikai beálíltásoknál is olyan akadások voltak hogy a játékosok volt hogy elteleportáltak egymás mellett, de ha ezt az ember elnézte egy igen élvezhető adrenalin dömpinget kapott és ezáltal rengeteg élményt.

A második problémája a játéknak (sokak által) a wowból megismert skillrendszer sajnos nem soakt tudtam vele játszani de állítólag rengeteg felesleges és használhatatlan skill volt a játékban ami sok kockát fusztrált és emiatt rinyáltak.

És a harmadik gond, ami nyaktiló alá rakta a játékot az a havidíj.
Első évében a játék havidíjat kért csakúgy mint a nagy konkurens wow...de a fentebb említett hibák miatt ezt az ötletet hamar elvetették és megpróbálták az ingyenes de mégis "parasztvakító" verziót ahol az ember egy nap x darab meccset játszhatott ha nem volt premium és korlátozva voltak a skill használatai, de valahogy ezekkel szemben én 1 évig leültem a játék elé minden nap s játszottam a játékkal.

És hogy miért?Jöjjön hát a pozitívum:

Mondhatni a világon először, ebben a játékban jelent meg- az MMO-k világában- az a harcrendszer, amit ma rengeteg MMO használ: a targeting rendszer.Nem hinném, hogy ma már ezt bekéne mutatnom de röviden leírom a lényegét: akár egy fps-ben vagy tps-ben az egered a képernyő közepére van mervítve s a skilleket és a támadásaid a célkereszt irányába aktiválod (már ha a skill olyan ugye).
A játék mellett szól még az az esszenciál amit a mái napig hiányolok a játékokból, az pedig a loot rendszere és a részletes inventory rendszer.
Ilyen loot rendszert manapság nem nagyon látok, talán a neverwinter pvp ága hozza vissza ezt az esszenciát amikor is a pvp meccs végén eredményed alapján ad jobbnál jobb cuccokat a játék és ha emlékezetem nem csal a Fury random statokat adott a cuccoknak... mint a diablo rendszere-ebben sajnos a neverwinter nem ékeskedik-.

Az inventory rendszer nekem az rpg játékokban nagyon érzékeny felület, személy szerint szeretem ha karakterem minden göncét saját magam állíthatom össze- ami mái napig ékeskedik ilyen témában mint játék az a The Elder Scrolls:Morrowind- ez a játék ebben a kicsiny részletében is kicsit előre tekintett, amellett hogy hasonló inventory rendszere volt mint a wownak (ergo: vállast,ruhát,cipőt,övet,sapkát,tabardot,trinketet,gyűrűt meg tudjam is én még mit lehet felpakolni a Wowban a karakterre :D) már lehetett a színekkel is variálni és emellett még más skint is fel lehetett húzni az adott göncödre.

És ami miatt még évek múltán is fáj ezért a játékért a szívem az az arénák kidolgozottsága és látványa...Olyan pályákat raktak az ember elé amit lehet mondani egyszerre gótikusnak és anime ihlette fantasy környezetnek és emellé volt még egy sötétebb hangvétele a játéknak.

A játékban (hogy ezt is megemlítsem) úgy rémlik hogy 4 kaszt volt amiknek volt több talent fája is amivel ugye sokka legyedibbé változtathattad a mágusodat,harcosodat,íjászodat, és a két fegyvert hordozó és örjöngő karaktered.




Nos alapvetően ezt a blogot azért hoztam létre hogy ha van olyan aki játszott ezzel a játékkal visszaemlékezzen rá s gondolkozzon el azon hogy ez ma mekkorát ütne -ha jól összerakják a motort és csiszolnak még a harcrendszeren- s ha ismer ilyen játékot aminek hasonló rendszere van az megossza velem az információt és tapasztalatait, ja és persze azokra is gondoltam akik még gyerekcipőben járnak a gamer világban. :)

Sajnos a játékról már nem sok információt találna...van egy ne mhivatalos wiki-je: http://fury.wikia.com/wiki/Main_Page

És sajnos pár elég rossz minőségű pvp video...hisz akkoriban még nem nagyon tudtuk hogy mi az a hd és a csúcssebességű internet. :D





Nos, a leírtak alapján ma ki próbálnátok ezt a játékot?Tudtok esetleg hasonló játékot mondani?Várom a válaszokat. :D

4 hozzászólás

PaulMarloW

10 éve, 10 hónapja és 15 napja

5t3v3nk3 írta:
WOOOOOOOOWW Aztamindenit..röhögő smiley Bgpacsi..mosolygó smiley Ez marha jóóóó..meglepett smiley
Mikor nagy divatja volt a Wow-nak én nyílt voltam minden próbálkozásra és számos játékban kellemeset csalódtam...csak a sok vak birka elvolt foglalva azzal a játékkal amit a mái napig nem értek hogy miért annyira nagyszerű...

Ha érdekel többeket is írhatok még ilyen röpke szösszeneteket.Kapásból 2 játék is eszembe jutott ilyen témában.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

10 éve, 10 hónapja és 15 napja

[Tiltott felhasználó!]

Vendég

10 éve, 10 hónapja és 16 napja

Nekem ez teljesen új játék de nagyon tetszik!meglepett smiley

válasz erre

zender

10 éve, 10 hónapja és 16 napja

Nekem ez kimaradt, sajnos eddig nem is hallottam róla. Pedig nem lehetett rossz!

válasz erre
 
legutóbbi hozzászólások
 
marco profilja