Fury Online - Egy jó ötlet születése rossz időben.

2014. április 13.
41.0241
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
PaulMarloW profilja, adatai
PaulMarloW
Abban az időben mikor még mindenki zongorázott a Vanilla WoW-ban és az Unreal Engine 3 még annyira gyerek cipőben járt, hogy az UT2003-hoz még mindenki azt mondta paksi atomerőmű kell, született egy játék aminek alapköveit manapság kezdik újra elővakarni.


Egy MMO ami félig rpg félig pedig intenzív pvp csatákat nyújtott a játékosoknak.





Ez volt a Fury vagy akár Unleash the Fury néven is ismerhetik a veterán mmo vadászok.

És hogy miért mondom azt hogy ebben a játékban ma lenne potenciál?Jogosan kérdezhetnétek azt is, hogy ha szerintem megér egy blog írást akkor miért nem él ma a játék.

A játék 3 komolyabb sebből vérzett.
Az egyik az akkor még újdonságnak ható és kezdetleges UE3 rossz optimalizálása...A játék valami olyasmi szinten futtatta anno a motort mint ma az All Points Bulletin (AKA.: APB reloaded).Lehet ma már futtatható szinten van az előbb említett játék de annak idején olyan engine hibák s lagok voltak benne hogy élvezhetetlen volt az egész.
Na ez a játék sem volt különb, még minimális grafikai beálíltásoknál is olyan akadások voltak hogy a játékosok volt hogy elteleportáltak egymás mellett, de ha ezt az ember elnézte egy igen élvezhető adrenalin dömpinget kapott és ezáltal rengeteg élményt.

A második problémája a játéknak (sokak által) a wowból megismert skillrendszer sajnos nem soakt tudtam vele játszani de állítólag rengeteg felesleges és használhatatlan skill volt a játékban ami sok kockát fusztrált és emiatt rinyáltak.

És a harmadik gond, ami nyaktiló alá rakta a játékot az a havidíj.
Első évében a játék havidíjat kért csakúgy mint a nagy konkurens wow...de a fentebb említett hibák miatt ezt az ötletet hamar elvetették és megpróbálták az ingyenes de mégis "parasztvakító" verziót ahol az ember egy nap x darab meccset játszhatott ha nem volt premium és korlátozva voltak a skill használatai, de valahogy ezekkel szemben én 1 évig leültem a játék elé minden nap s játszottam a játékkal.

És hogy miért?Jöjjön hát a pozitívum:

Mondhatni a világon először, ebben a játékban jelent meg- az MMO-k világában- az a harcrendszer, amit ma rengeteg MMO használ: a targeting rendszer.Nem hinném, hogy ma már ezt bekéne mutatnom de röviden leírom a lényegét: akár egy fps-ben vagy tps-ben az egered a képernyő közepére van mervítve s a skilleket és a támadásaid a célkereszt irányába aktiválod (már ha a skill olyan ugye).
A játék mellett szól még az az esszenciál amit a mái napig hiányolok a játékokból, az pedig a loot rendszere és a részletes inventory rendszer.
Ilyen loot rendszert manapság nem nagyon látok, talán a neverwinter pvp ága hozza vissza ezt az esszenciát amikor is a pvp meccs végén eredményed alapján ad jobbnál jobb cuccokat a játék és ha emlékezetem nem csal a Fury random statokat adott a cuccoknak... mint a diablo rendszere-ebben sajnos a neverwinter nem ékeskedik-.

Az inventory rendszer nekem az rpg játékokban nagyon érzékeny felület, személy szerint szeretem ha karakterem minden göncét saját magam állíthatom össze- ami mái napig ékeskedik ilyen témában mint játék az a The Elder Scrolls:Morrowind- ez a játék ebben a kicsiny részletében is kicsit előre tekintett, amellett hogy hasonló inventory rendszere volt mint a wownak (ergo: vállast,ruhát,cipőt,övet,sapkát,tabardot,trinketet,gyűrűt meg tudjam is én még mit lehet felpakolni a Wowban a karakterre :D) már lehetett a színekkel is variálni és emellett még más skint is fel lehetett húzni az adott göncödre.

És ami miatt még évek múltán is fáj ezért a játékért a szívem az az arénák kidolgozottsága és látványa...Olyan pályákat raktak az ember elé amit lehet mondani egyszerre gótikusnak és anime ihlette fantasy környezetnek és emellé volt még egy sötétebb hangvétele a játéknak.

A játékban (hogy ezt is megemlítsem) úgy rémlik hogy 4 kaszt volt amiknek volt több talent fája is amivel ugye sokka legyedibbé változtathattad a mágusodat,harcosodat,íjászodat, és a két fegyvert hordozó és örjöngő karaktered.




Nos alapvetően ezt a blogot azért hoztam létre hogy ha van olyan aki játszott ezzel a játékkal visszaemlékezzen rá s gondolkozzon el azon hogy ez ma mekkorát ütne -ha jól összerakják a motort és csiszolnak még a harcrendszeren- s ha ismer ilyen játékot aminek hasonló rendszere van az megossza velem az információt és tapasztalatait, ja és persze azokra is gondoltam akik még gyerekcipőben járnak a gamer világban. :)

Sajnos a játékról már nem sok információt találna...van egy ne mhivatalos wiki-je: http://fury.wikia.com/wiki/Main_Page

És sajnos pár elég rossz minőségű pvp video...hisz akkoriban még nem nagyon tudtuk hogy mi az a hd és a csúcssebességű internet. :D





Nos, a leírtak alapján ma ki próbálnátok ezt a játékot?Tudtok esetleg hasonló játékot mondani?Várom a válaszokat. :D

4 hozzászólás

PaulMarloW

5 éve, 8 hónapja és 19 napja

5t3v3nk3 írta:
WOOOOOOOOWW Aztamindenit.. Bgpacsi.. Ez marha jóóóó..
Mikor nagy divatja volt a Wow-nak én nyílt voltam minden próbálkozásra és számos játékban kellemeset csalódtam...csak a sok vak birka elvolt foglalva azzal a játékkal amit a mái napig nem értek hogy miért annyira nagyszerű...

Ha érdekel többeket is írhatok még ilyen röpke szösszeneteket.Kapásból 2 játék is eszembe jutott ilyen témában.

válasz erre

[Tiltott felhasználó!]

5 éve, 8 hónapja és 20 napja

[Tiltott felhasználó!]

Vendég

5 éve, 8 hónapja és 20 napja

Nekem ez teljesen új játék de nagyon tetszik!

válasz erre

zender

5 éve, 8 hónapja és 20 napja

Nekem ez kimaradt, sajnos eddig nem is hallottam róla. Pedig nem lehetett rossz!

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

Marduk profiljatöfi81 profiljaYanez profiljababem profilja