Crash Bandicoot Alfa

2013. szeptember 06.
41.6431
Figyelem! Ez a blog már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Ez egy blogbejegyzés, amely nem a szerkesztőség által szerkesztett tartalom. A benne foglaltak a szerző véleményét tükrözik!
Marduk profilja, adatai
Marduk
Mielőtt valaki azt hinné, hogy egy új Crash Bandicoot játékról van szó, ezért elárulom, hogy nem, viszont sok Crash Bandicoot rajongó figyelmét felkeltheti az első rész prototípusa, vagy más néven az alfa verziója. Egy ideje terveztem, hogy kipróbálom, és egy héttel ezelőtt sor került rá. Igazából tesztelés miatt akartam "megszerezni", meg azért, mert érdekesnek tűnt.

/>


Ilyen volt a prototípus:
Ez a verzió még csak a játék "gerincét" tartalmazza. A legtöbb pálya, ami aztán a végleges változatban is játszható, tartalmazza, valamint olyan pályák is megnyithatóak, amelyeket nem tartalmaz a végső verzió. Azonban leszögezném, hogy némely pályáról hiányoznak egyes textúrák, és némelyik pálya bugos. A megnyitható pályák egytől egyig tele vannak valamilyen hibákkal, ami azt jelenti, hogy ám még a prototípusban el voltak rejtve, de látszik rajtuk, hogy még nagyon kezdetleges fázisban vannak, és nem is nagyon akartak velük foglalkozni (pedig mennyi mindent lehetett volna azokból a pályákból kihozni). Ilyen stílusú pályákat vágtak ki:
-vízesés: egy vízeséses környezetben kell felfelé haladni, és teljesíteni a pályát
-hegy: stílusa hasonlít a végleges Tawna bónusz körökhöz
-barlang: egy sötét, kristályokkal teli barlangban kell kóborolni.



Ha már megemlítettem, akkor a Tawna bónuszkörökről is szeretnék említést tenni. A pálya stílusa egyáltalán nem hasonlít a végleges verzióéhoz, hanem inkább a végleges változatban található Nitrus Brio bónuszkörökhöz. Mikor sikerül teljesíteni a pályát, akkor a játék nem kerül mentésre, mert nincs benne, hanem ad egy jelszót, amivel az adott részig megnyitható az egész játék. Ez a végleges verzióban is fellelhető, de a mentéskor ad egy jelszót, amivel bármikor az adott részig megnyit minden pályát.



És most jöjjenek a főellenségekkel való küzdelmek. Az életüket a képernyő jobb alsó sarkában található fénypöttyök jelzik. Igazából a legyőzésük nem különbözik semmiben a végleges változattól, viszont két dolgot fontos megemlíteni. Ripper Roo-nál TNT-k esnek a játékosra, ha sokáig van egy helyben. Szintén ennél a bossnál néha ledob kérdőjeles ládákat. A másik fontos dolog, ami a végleges verzióban is néha megjelenik, viszont a prototípusban gyakrabban. Nitrus Brio-nál van egy bug, hogy miután legyőzöd, azután is támad folyamatosan. Ekkor a boss legyőzhetetlen

A verzió ismertetését pár egyéb érdekes különbséggel zárnám. A játékban volt egy ún. POW doboz, amely lényegében picit hasonlított a TNT-re, de nem okozott sérülést a játékosnak. Lényege az volt, hogy a környékben lévő dobozokat tartalmukkal együtt megsemmisítse. 2 Aku-Aku maszk felvétele után, Aku-Aku nem aranyszínű lesz, hanem ugyanolyan, viszont jelzésképp csillog. A pályák elrendezése, és a legtöbb pálya felépítése teljesen más. A Sunset Vista pálya ebben a verzióban pokolian nehéz. A verzió tartalmazza a végleges változatból kihagyott Stormy Ascent pályát. A pálya úgy volt, hogy a végleges verzióba is bekerül, mert már nagyon sok minden véglegesítve volt rajta, de nehézsége miatt úgy döntöttek, hogy inkább kiveszik a listából. Amúgy a pálya az utolsó boss, Neo Cortex előtt szerepelt volna, és eredendően itt lett volna az utolsó Neo Cortex bónuszkör, de később úgy döntöttek, hogy ide teszik az utolsó Tawna kört, viszont még a bónuszkör elkészülte előtt úgy döntöttek, hogy kiveszik a listából a pályát. Akit érdekel, az cheatek és emulátor segítségével meg tudja nyitni a pályát a végleges verzióban is, de ezt nem itt szeretném taglalni. Akit érdekel, az írjon nekem egy privát üzenetet itt. Amit majdnem kifelejtettem, hogy itt még nincsenek a híres és egyben a Crash világában ikonikus gyémántok.



Letöltése, játékmenet egyéb tudnivalók
Mivel ez már nem nevezhető illegális tartalomnak, ezért szerintem nyugodtan le lehet tölteni, viszont ehhez egy pár tanácsot adnék. Az ajánlott program/emulátor hozzá, az ePSXe 1.7.0 verziója.

https://skydrive.live.com/?cid=4fa520704b99a686&id=4FA520704B99A686!553 <- ezzel a linkkel tölthető le a prototípus

Aki azokkal a bizonyos rejtett pályákkal szeretnének játszani, azok egy trainer segítségével nyugodtan megnyithatják.

https://skydrive.live.com/?cid=4fa520704b99a686&id=4FA520704B99A686!568 <- link a trainerhez

A trainer használatáról annyit, hogy mikor be van állítva, hogy melyik pályán szeretnél játszani, akkor játék közben a Q lenyomásával azonnal ott teremsz. A trainerben egy számot kell beírni. Ezekkel a számokkal érhetőek el a rejtett pályák:
1 - Tesztpálya
4 - Barlang
11 - Hegy
13 - Vízesés
6 hozzászólás

Vendég

6 éve, 3 hónapja és 8 napja

Baromi jó teszt!!! Irigyellek hogy játszottál vele!

válasz erre

Vendég

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Jó lehetett köszi a linkeket!

válasz erre

Yanez

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Nagyon érdekes, erről sosem hallottam, pedig Crash igazán nagy kedvenc nálam.

válasz erre

Vendég

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Nagy feeling lehetett így tolni ezt a gammát!

válasz erre

csirkee

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Nagyon jól néz ki ez a kis gamma tetszik! Lehet én is meglesem ment a kesztyű

válasz erre

marco

6 éve, 3 hónapja és 10 napja

Húúúúú de rohadt jó élmény lehetett ez a játék így!

Királyság hogy megosztottad a linkeket is köszi! Én teszek egy próbát vele az biztos!

válasz erre
legutóbbi hozzászólások
 

Itt is rontjuk a levegőt

soami profiljaWarriorAutobot profiljaWickedSick profiljaManiac profiljaRyutheStaR profiljagery1113 profilja