Viszonylag régóta vagyok már tag itt köztetek. Egy új közösség, egy új klub tagjának érzem magam, és bár nem veszek részt túlságosan aktívan a chatelésekben, off topicokban, azért az érdemi témákhoz igyekszem érdemi hozzászólásokat írni.
Akikkel egy kicsit többet beszéltem, illetve olvasták az adatlapom, tudják, hogy amellett, hogy néha játszom is, - ne, ne kövezzetek meg, tudom, hogy alapjában véve gamer oldal - amellett játékfejlesztésben dolgozom, illetve hobbim is. Talán emiatt is kedvelem a független játékfejlesztők programjait, hiszen úgy tekintek rá, mint ahogy akár rátok is. Egy közösségre, egy csapatra, egy családra.
Sokat kaptam már tőletek is, így most szeretnék adni én is valamit.
Ez pedig egy saját fejlesztésű kis szösszenetem, melyet elsőként itt publikálok. Na jó, másodikként, hiszen versenyre készült, de oda kötelező volt beadni, remélem megértitek :D
A Room - Diary of Death egy korábbi, díjnyertes ( A Gamejolt Fear Contest első helye ) játékom folytatása, és szintén versenyre, ezúttal azonban honi kis apróságra készült. Az előd mindössze 4 nap alatt, a jelenlegi pedig kb 8-10 nap alatt készült el, így ne várjatok csodát.
Magáról a játékról:
Alapvetően egy belső nézetű horror kalandjáték, melyet nem titkoltan a Slender játékok ihlettek, azonban szerettem volna, ha mindez illeszkedik a Room által megteremtett világba, így igyekeztem az eredeti sztorit elferdítve, de mégis felismerhetően megalkotni a játékot.
Alapjában véve itt is lapgyűjtögetés folyik, ellenfelünk szintén Slender néven fut, de felejtsétek el a fehér fejű titkos ügynököt.
Az alábbi sorok spoileresek, így aki szeretné inkább a játékból megismerni a történetet ( a jegyzetek ezt mesélik el), kérem ugorja át a következő részt.
Na, szóval a hüvelygomba, és a prosztatanagyobbodás problémáját feszegetném ebben a kis fejezetben.
Tényleg átugrottátok. Köszi. Aki még maradt:
A történet elején az első részből már ismert Wayne Boden ( googlezzatok rá! ) kiszabadul a cellájából, és továbbra is eltökélt célja kijutni a intézetből. Kiútkeresés közben azonban egy rejtélyes idegenbe botilk, aki felajánlja neki a kijutáshoz vezető főbejárat kulcsát, ha segít neki felkutatni minden lehetséges információt saját magáról. Lévén ő erre nem képes, karakterünk pedig nem igen lát más utat, belemegy a dologba. A jegyzetek megszerzése a Slendertől eltérően itt néha kicsit trükkösebb, nem elég csupán felszedni őket.
Ezekből kiderül, hogy Slender, ahogy az intézetben hívják, valójában egy intelligens ember volt, aki tűzvész áldozatává vált, így testének nagy része, beleértve arcát is, a tűz martaléka lett. Próbált megszökni is, ám visszavitték. Napjainak egyetlen egy fénypontját a pszichológiai kezelés jelentette, ahol egy számára szimpatikus hölgy társaságában töltött néhány órát, azonban egy idő után ez sem volt elég.
A játék egyébként kb 10-15 perc alatt végigvihető, három eltérő befejezést tartalmaz, és természetesen a történet további szálai is szövődnek már, így valamikor, majd egyszer, ha talán tán, úgy mégis megjön a kedvem, akkor esetleg lesz folytatása is.
A játék irányítása:
WASD - mozgás
Shift - futás
JEG - elemlámpa
E - interakció
Space - ugrás
Letöltés:
https://docs.google.com/file/d/0B7vYzzVmkewpQUg5VjVWOVZpdGM/edit?usp=sharing