A stúdiót 1997-ben alapította a Microsoft egykori alkalmazottja, Chris Zimmerman. A cég legelső játéka, az 1999-ben megjelent, N64 ekszklúzív Rocket: Robot on Wheels volt.
A Sly Cooper éra:
2000-ben a Sony szerződést kötött a céggel, így a stúdió nekilátott az új, Ps-ekszklúzív projektnek. Végül elkészült a Sly Cooper ( Az első rész eredeti címén: Sly Cooper, and the Theiveous Raccoonus. ), amit 2002. Szeptember. 23.-án adtak ki Amerikában. A játék hatalmas siktert aratott, és kritikailag is elsmeték. Az eláső rész sikere után, még két Sly játék készült összesen. Ezután a cég úgy döntött, hogy nem készít több Sly Cooper játékot, és egy új, komolyabb hangételü játék projektjébe vágnak bele. ( Bár később a Sucker Punch jelezte, hogy szeretné saját maga folytatni a szériát, azonban az új rész ( Thevies in Time ) fejlestésének feladatát a Sanzaru Games-re bízták. )
Az InFamous story:
Mint ahogy már korábbab írtam, a Sucker Punch egy új, és komolyabb projektbe vágott bele. Az InFamous 2009. Május 26.-án jelent meg Amerikában. Az InFamous eltért a stúdió korábbi, Cell Shaded-el animált, Antromoprf állatokat ábrázoló játékaiktól. A játék egy mini-sandbox környzettel megáldott, szupererővel rendekező fiatalember, Cole McGrath történetét mutatja be. Érdekesség, hogy a játékban fontos szerepet kapnak a morális döntések, mivel két főhősünk van, egy személyben, a történet elején mi magunk választhatjuk ki, hogy Cole melyik személyiségének történetét szeretnénk végigjátszani, illetve a játékban is retengeteg döntést kell meghoznunk. Az InFamous az első rész után egy számozott folytatást, és egy Spin-Off-ot is kapott Second Son alcímmel.