/>
2011. januárjának első hetében történt, hogy egy hirtelen ötlettől vezérelve kitaláltam: én bizony írok egy játéktesztet. Szeretek írni, imádom a játékokat, miért ne hoznám össze a kettőt? Egy bizonyos Pac-Man teszt született, amelyet átküldtem Marconak. Kifejezetten kerültem a sok helyen tesztelt sikerjátékokat, arra gondoltam, hogy olyan anyagot küldök, amit még biztosan nem olvasott. Pár napra rá jött a válasz, hogy épp konzolos tesztelőt keres, ráadásul tetszett is neki az anyag, de azért megkért, hogy írjak már valamit egy aktuális játékról is. Így aztán elkészült a SW: Force Unleashed 2 teszt. Innentől kezdve felgyorsultak az események. Marco üzent, hogy az írást kiteszi élesben, én pedig a teamben találtam magamat. Hát így történt...
Az első levél Marconak: 2011. január 5.
Regisztrációm dátuma: 2011. január 15.
Első cikkem megjelenése: 2011. január 20.
Az első három tesztem
Star Wars: Force Unleashed 2
DC Universe Online
Test Drive Unlimited 2
A leghosszabb tesztjeim
Batman Arkham City - 16 452 karakter
Assassin?s Creed Revelations - 15 885
Test Drive Unlimited 2 - 15 045
(A Game Channel játéktesztjei minimum 8000 karakteresek, amelytől általában csak DLC, előzetes vagy remake esetén térünk el.)
A legrövidebb tesztem
ICO HD - 3807
Legolvasottabb tesztjeim
Test Drive Unlimited 2
Star Wars: Force Unleashed 2
Legtöbb hozzászólás
Test Drive Unlimited 2
Sim Champagne
Teszt egy kitalált játékról
Sim Champagne
Csupán szilveszteri poénnak készült, de páran azt hitték, tényleg létezik ilyen játék.
A legtermékenyebb időszak
2011. március 7-31.
Négy teszt 26 nap alatt
(Dead Space 2, Marvel vs Capcom 3, MotoStorm Apocalypse, Pac Man)
A leglustább időszak
2011. július 15 ? augusztus 18.
Egyetlen teszt 34 nap alatt
(Child of Eden)
- Az első tesztem feltöltése előtt Marco épp nyakig volt a munkában. Igazából mindig épp nyakig van benne, mert a Game Channel az élete. Kívülről talán nem is látszik, de elképesztő időt és energiát fordít rá. A lényeg, hogy a technikai részletek rejtelmeibe Maniac avatott be. Türelmesen és becsülettel adott át minden infót. Így egy év után is még egyszer köszönöm! Ennek ellenére első alkalommal szinte minden hibát elkövettem, amit lehetett, rossz helyre, rosszul formázva, elrontott képekkel ment fel a cikk. Természetesen nem élesben. Marco és Maniac komoly munkája volt mindent helyre tenni. :)
- Az a bizonyos Pac-Man teszt nem ment veszendőbe! Arra gondoltam, hogy április 1-én, bolondságok napján megjelenhetne egy cikk, amely ugyanolyan komolysággal veszi górcső alá a réges-régi játékot, mint a maiakat. A Boss is beleegyezett, így kicsit kibővítve és vicces képekkel ellátva végül megjelent.
- Eredetileg Szasa névvel regisztráltam volna, mert a legtöbben így hívnak. Ám ezen a néven írok egy nyomtatott játékmagazinba, és Marco (és a másik főszerkesztő) megkért, hogy lehetőleg válasszak másik nevet. Így lettem Alex, amelyet már megszoktam.
- A Killzone teszt írása alatt jött az ötlet, hogy a játék főhőse majd blogot ír, kifejezetten a Game Channel olvasóinak. Született is három blog bejegyzés. A második után maguk az olvasók is kérdezhettek Sevchenkotól, aki a harmadik levelében mindenkinek válaszolt. A blogok nemcsak az olvasók körében lettek népszerűek, de a Sony Hungary kollégái is dicsérettel illették.
Véget ért a "rövid" visszatekintés. Bízom benne, hogy érdekes volt és találtatok benne új információt. Talán nem tartotok minket szerénytelennek, ha azt mondom, hogy mivel valamennyi írótársam rendkívül tartalmas, igényes és szórakoztató anyagokkal jelentkezik hétről-hétre, így ismét egy izgalmas év áll előttünk.