Az elmúlt hetekben a Light of Life fejlesztése nem állt meg, sőt inkább azt mondhatjuk, hogy a játék magasabb szintre lépet, sokat fejlődött. Az előző, alpha verzióban is szereplő funkciók szépen le lettek tisztítva, szebben, jobban működnek, valamint sok újdonság is került a játékba.
Miről is szól a játék?
Valahol van egy galaxis, ahol még sötét és csend honol, az élet még nem ütötte fel a fejét, de egy szupernóva nyomán egy apró kis fény már úton van, hogy begyűjtse az életmagvakat, és az Élet fájához eljuttatva felébressze azt.
A játékban helyet kapott egy küldetési rendszer is, így minden bolygón el kell végeznünk egy adott feladatot, hogy a következő planétára el tudjunk jutni. Viszont ez még nem elég ahhoz, hogy be is tudjunk lépni oda. Ahhoz, hogy ki tudjunk nyitni egy új bolygót, rendelkeznünk kell bizonyos számú életmaggal, amit az előzőleg felélesztett életfák termelnek, tehát minél több járaton keresztül jutottunk el a fákhoz, annál több magunk lesz.
A Light of Life játékmenete:
A küldetések, bolygók járatai nehézség szerint több szintre oszthatók: könnyű, közepes és nehéz. Ezek alapján találkozhatunk a pályákon ellenséges anomáliákkal, mozgó tereptárgyakkal stb. Miután a galaxis összes bolygóján sikeresen teljesítettük a küldetéseket egy másik galaxisba léphetünk át, ahol különböző típusú bolygókat, és feladatokat találhatunk.
A tereptárgyakon túl ellenséges anomáliák felbukkanása is nehezíti feladatunkat. A bolygó mélyére jutva megtaláljuk az Életfát, amit a felszedett életmagokkal tudunk feléleszteni.
A fejlesztés jelen állása szerint a játékban a következő bolygótípusok találhatóak:
sziklabolygó
kockabolygó
jeges- és lávabolygó elkészítése folyamatban van.
Gyere bétázni!
Hálásak vagyunk ha jöttök velünk bétázni, segítsetek nekünk a fejlesztésben!
Küldj nekünk egy mailt az info@otterworksgames.com címre. Egy válaszlevelet fogunk küldeni, ami tartalmazni fogja a letöltési linket, és a játék aktiválásához szükséges kódot.
Alig várjuk, hogy végre ti is ki tudjátok próbálni a játékot!